Youtube onderbreekt iedere minuut

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadnet
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-05-2024
Mijn vraag
Hallo Tweakers
Sinds kort krijg ik letterlijk om de minuut n popup "Video onderbroken, wil je verder kijken".
Dit is freakin frustrerend , weet iemand of dit n proffout is. Of n bewuste actie ?

Firefox 121.0.1-W10 pro met laatste update
...

Diverse fora,s en query,s kwamen op niks uit

Mijn dank-Deadnet/Johan Zuidema
...

Beste antwoord (via Deadnet op 22-01-2024 10:26)

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-05 19:05
@Deadnet
Ik heb dit probleem met YT regelmatig gehad. Ondanks mijn bandbreedte meer dan voldoende is deze automatisch terugspringt naar 360px en vervolgens dezelfde melding geeft.
Zette ik weergave weer op 1080p had ik het even later weer.

YT heeft dus de neiging om terug te springen naar een lagere bitrate, terwijl er bandbreedte genoeg is.

Test:
Zet bij de YT instellingen de weergave eens standaard op 360px en kijk of je stream dan door blijft lopen. Zo ja,
dan heb je hetzelfde probleem wat ik ook had.

Chrome:
Plugin gebruiken die je standaard voorkeur onthoudt (chromestore: Speel automatisch in HD/4k/8k-modus voor Youtube video's)
Nog steeds irritante reclame.

Brave:
Geen plugin nodig. Je settings blijven behouden
Geen irritante reclame meer

[ Voor 5% gewijzigd door NLMaca op 22-01-2024 00:21 . Reden: typo: verkeerde plugin ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-05 08:40
Bij mij werkt het prima dus ik denk niet dat het iets doelbewust van Youtube is :)

Om je verder te helpen missen we eigenlijk enorm veel informatie.

* PC/laptop/tablet/broodrooster?
* Bekabeld/draadloos
* Wat doet andere browser?
* Wat gebeurt er als je het test op een andere PC/laptop/tablet/broodrooster?
* Provider/router/netwerkopstelling etc etc etc
* Werken andere websites/diensten wel naar behoren...

Zomaar wat onduidelijkheden die in me opkomen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadnet
Mn tostiijzer niet, mn Msi 11dc Edge met heeft hier ook last van ,Ziggo-Standaart Ziggo modem.Bedraad 1 Gb.Andere websites no problemo. Ook alle ad-ons uitgehad,zelfde issue.
Hier n screenshot
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9bZ8tnUK7MLteuOYMQCxxRlLH8c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RgdXTGiqT02dQe8vH0of3yxe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:29
Incognitovenster al gebruikt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:33

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Gebruik je toevallig een Adblocker of zoiets? Youtube is daar de laatste tijd een strijd tegen begonnen met technische "oplossingen", waar je nu wellicht last can hebt.

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadnet
Zoals ik in mn 2de post al zei, ik heb t ook met alle ads uit geprobeert. @NotSoSteady je doelt op De privemodus, nee. Das n goeie, ik ga direct proberen. En ik meldt of t verschil maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadnet
@NotSoSteady Nee, dat werkt dus ook niet. T enigste apparaat wat er geen issue mee lijkt te hebben is n geleende Ps4. Maar ergens vindt ik t waanzin om en n pc en n Ps4 gelijktijdig aan te hebben :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:58

DarkSide

theres no place like ::1

je krijgt hem echt om de minuut?

normaal zou je dit verwachten.
Je ziet het bericht 'Video onderbroken. Wil je verder kijken?' op je scherm als je video's bekijkt terwijl Autoplay aanstaat en een bepaalde tijd ononderbroken video's worden afgespeeld (30 minuten op mobiele apparaten, 60 minuten op het web of 180 minuten op tv). Als je wilt blijven kijken, selecteer je Ja.

al even uitgelogd op YT.
En dan even testen met een iets af te spelen?
of cookies legen etc.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadnet
@DarkSide Ja en ja, Ik heb ondertussen ook verschillende Inet-speed tests gedaan, alles lijkt oke. Ik begrijp er ondertussen geen bal meer van. Ik heb ook de voorwaardes van Ytube bekeken, staat ook niks in wat van toepassing zou kunnen zijn, Ik ben nu n kleine 30 jaar hobbymatig met pjoeters bezig, maar dit ben ik nog nooit tegen gekomen. Ook FF,s browserconsole komt geen fouten tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:06

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Heb nog niet gelezen dat je met een andere browser getest hebt. Wat doet edge of chrome, al dan niet in incognito modus?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadnet
Eh Dan heb je niet goed gelezen, want ik noemde mn MSI DC 11 / MSB062 (ik had in die post perongeluk 11dc gemeld) met Edge t zelfde issue. De enige die geen probleem schijnt te hebben is n geleende Ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:36
Koptelefoon in gebruik misschien?
Google: Youtube Keeps Pausing Headphones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadnet
@The_Doman ,Nope Asus essence stx spdif naar Sony DE485E, en ik heb t zelfde gedonder via hdmi over monitor (Voor vandaag ben ik er klaar mee, k ga pitten)

[ Voor 17% gewijzigd door Deadnet op 19-01-2024 23:33 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-05 19:05
@Deadnet
Ik heb dit probleem met YT regelmatig gehad. Ondanks mijn bandbreedte meer dan voldoende is deze automatisch terugspringt naar 360px en vervolgens dezelfde melding geeft.
Zette ik weergave weer op 1080p had ik het even later weer.

YT heeft dus de neiging om terug te springen naar een lagere bitrate, terwijl er bandbreedte genoeg is.

Test:
Zet bij de YT instellingen de weergave eens standaard op 360px en kijk of je stream dan door blijft lopen. Zo ja,
dan heb je hetzelfde probleem wat ik ook had.

Chrome:
Plugin gebruiken die je standaard voorkeur onthoudt (chromestore: Speel automatisch in HD/4k/8k-modus voor Youtube video's)
Nog steeds irritante reclame.

Brave:
Geen plugin nodig. Je settings blijven behouden
Geen irritante reclame meer

[ Voor 5% gewijzigd door NLMaca op 22-01-2024 00:21 . Reden: typo: verkeerde plugin ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadnet
@NLMaca Mijn dank is groot,je hebt 100% gelijk! - Issue solved (Waanzin eigenlijk, ik heb notabene n abbo, dit is de manier om klanten kwijt te raken)

[ Voor 40% gewijzigd door Deadnet op 22-01-2024 10:29 . Reden: Toegevoegde info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

.

[ Voor 99% gewijzigd door heuveltje op 22-01-2024 14:45 . Reden: wrong topic :P ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:30

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

@heuveltje Sinds wanneer komen ze voor Youtube bij je thuis?

[ Voor 64% gewijzigd door DukeBox op 22-01-2024 14:45 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Pagina: 1