Bezig met een verbouwing, kleine uitdaging omdat er mis-communcatie/begrip was.
Helaas al tever gevorderd in de werkzaamheden om 't nog recht te trekken (helaas).
Bedoeling was om deze hele wand te gebruiken voor een kledingkast (250x180).
Met schuifdeuren. Openslaande deuren is de ruimte te krap voor.
Deur die rechts van de kast te zien is, gaat richting de kast open.
Echter, is de toekomstige airco teveel naar links geplaatst waardoor dat dus niet meer kan.
Op rechts zit inmiddels een dicht gestucte koof en weg gewerkte leidingen, etc. waardoor het niet meer aan te passen is zonder dat allemaal te slopen en opnieuw te doen. Iets waar helaas geen ruimte meer voor is qua budget en qua tijdsplanning. Balen, maar 't is wat het is. Dus ik ben aan het zoeken naar een creatieve oplossing. Wie denkt er mee?
Wat ik vooral niet wil is:
- Lagere kast en de ruimte boven de kast loos laten voor losse spullen.
Dat wordt een stofnest en is rommelig.
- Airco deels in een kastje/achter rooster ofzo. Lijkt me heel lelijk/inefficient.
Wat ik 't liefst wil is:
- Kast met schuifdeuren (wit). Plek voor roede, wat planken en lades voor ondergoed/sokken.
- Geen zichtbare lades/planken/etc.
- Standaard oplossingen die aangepast kunnen worden.
Waar ik voor open sta is:
- Kast van ~180x215 en dan nog 'iets' er bovenop van 150x~38 (en dan wat daar nog boven zit eventueel af te timmeren met een koof/lat/weet ik het.
Weet dat ik 2 linkerhanden heb en voor aanpassingen aan een standaard kast mijn aannemer nog even lief moet aankijken.

Probeer hier dus wat inspiratie/suggesties op te doen. Budget friendly.
(~€1000?)
Helaas al tever gevorderd in de werkzaamheden om 't nog recht te trekken (helaas).
Bedoeling was om deze hele wand te gebruiken voor een kledingkast (250x180).
Met schuifdeuren. Openslaande deuren is de ruimte te krap voor.
Deur die rechts van de kast te zien is, gaat richting de kast open.
Echter, is de toekomstige airco teveel naar links geplaatst waardoor dat dus niet meer kan.
Op rechts zit inmiddels een dicht gestucte koof en weg gewerkte leidingen, etc. waardoor het niet meer aan te passen is zonder dat allemaal te slopen en opnieuw te doen. Iets waar helaas geen ruimte meer voor is qua budget en qua tijdsplanning. Balen, maar 't is wat het is. Dus ik ben aan het zoeken naar een creatieve oplossing. Wie denkt er mee?
Wat ik vooral niet wil is:
- Lagere kast en de ruimte boven de kast loos laten voor losse spullen.
Dat wordt een stofnest en is rommelig.
- Airco deels in een kastje/achter rooster ofzo. Lijkt me heel lelijk/inefficient.
Wat ik 't liefst wil is:
- Kast met schuifdeuren (wit). Plek voor roede, wat planken en lades voor ondergoed/sokken.
- Geen zichtbare lades/planken/etc.
- Standaard oplossingen die aangepast kunnen worden.
Waar ik voor open sta is:
- Kast van ~180x215 en dan nog 'iets' er bovenop van 150x~38 (en dan wat daar nog boven zit eventueel af te timmeren met een koof/lat/weet ik het.
Weet dat ik 2 linkerhanden heb en voor aanpassingen aan een standaard kast mijn aannemer nog even lief moet aankijken.

Probeer hier dus wat inspiratie/suggesties op te doen. Budget friendly.
(~€1000?)