Ik wil een nieuw mobo.

Pagina: 1
Acties:

• Borry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 09:56

Borry

prutsen is mijn leven

Topicstarter
Ik wil een nieuw mobo.
Ik heb zoveel gelezen in forems en reviews dat het me helemaal duizelt.
Ik ben al zo ver dat ik de keuze wil maken uit MSI k7t266pro
of EPOX 8k7a.
De MSI kom ik geregeld in de forems tegen zowel positief als negatief maar over de EPOX lees je bijna niets.
Ik wil ook een dualhead videokaart gaan gebruiken en win2000,eventueel een beetje overklokken.
Ik heb wel eens gelezen dat MSI problemen heeft met dualhead videokaarten, wat is hier van waar?

Wie kan mij helpen een keuze te maken?

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik heb vanmiddag nog ff met een msi gespeeld, niks dan lof. als admin pc hebben we er 1tje 3 maanden gedraaid, deed het goed, tot mijn werkgever het nodig vond om een p4 1,7 te halen maar dat was puur voor het harde plasser werk.

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 18:55 schreef Borry het volgende:
Ik wil een nieuw mobo.
Ik heb zoveel gelezen in forems en reviews dat het me helemaal duizelt.
Ik ben al zo ver dat ik de keuze wil maken uit MSI k7t266pro
of EPOX 8k7a.
De MSI kom ik geregeld in de forems tegen zowel positief als negatief maar over de EPOX lees je bijna niets.
Ik wil ook een dualhead videokaart gaan gebruiken en win2000,eventueel een beetje overklokken.
Ik heb wel eens gelezen dat MSI problemen heeft met dualhead videokaarten, wat is hier van waar?

Wie kan mij helpen een keuze te maken?
msi!! :)

Verwijderd

Yes Yes MSI !!!!!! :P :9 :) *D

Verwijderd

GO MSI! GO MSI! uhu uhu :7

Verwijderd

nou!!!! nu weet je wel wat je kopen moet he :)

Verwijderd

Ik zelf zou ook voor MSi gaan
maar kijk is naar hun signatures ze hebben allenmaal MSI niemand op dit forum hier kraakt zijn eigen hardware af iedereen vind alles dat ie zelf heeft goed.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

epox heeft naar mijn mening betere prestaties als je wilt overclocken

Ps: is een ECS niks voor jouw :?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

epox mobo heeft ook zijn problemen btw... kijk maar eens op amdmb.com forum... maar zelf heb ik geen spijt van men epox :)

Verwijderd

Je kunt beter op een KT266A moederbord wachten. MSI komt zeker met een verbeterde versie van hun K7T266 pro moederbord. Volgens Via zou die KT266A moederborden al beschikbaar moeten zijn, maar nu lijkt het meer op een release eind september/begin october.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op vrijdag 07 september 2001 19:54 schreef rogi het volgende:
epox mobo heeft ook zijn problemen btw... kijk maar eens op amdmb.com forum... maar zelf heb ik geen spijt van men epox :)
ik zou ook eerst een epox kopen maa rik zag een vette sweater van Wu-tang van 250 dus die moest ik ff kopen en nu zit ik met een ECs mobo :P

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Tja, ik denk dat elk board wel zijn nukken heeft.
Voor mij was het EPOX geworden en ben zeer tevreden met 1668mhz en hoogste mem settings.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

Verwijderd

Zinloze vraag.. je slaat een aantal zeer goede (en misschien wel betere) borden over en daarnaast vind je altijd voor ieder bord wel positieve en negatieve ervaringen.

Lees gewoon onafhankelijke reviews vij CNet, ZDNet en Toms' Hardware!

• Borry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 09:56

Borry

prutsen is mijn leven

Topicstarter
Bedankt, ik weet genoeg (of niet) maar AMDMB.COM kende ik nog niet.
Ik zoek verder.

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
See My Signature :)

Verwijderd

Ik was zelf van plan om ook die MSI te halen, maar twijfelde nog een beetje; maar na het lezen van dit draadje ben ik dus zeker van mijn stuk.
MSI it is :)

[Offtopic]
Op vrijdag 07 september 2001 19:49 schreef pheno het volgende:
...iedereen op dit forum hier kraakt zijn eigen hardware af, iedereen vind alles dat ie zelf heeft goed...
Hmm... ik zal maar zwijgen over mijn Savage4 videokaart, zeker ;)
Pagina: 1