Prince of Persia: The Lost Crown Review

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:37
https://tweakers.net/revi...et-klassieke-randjes.html
@Tweakjur

Allereerst bedankt voor je fijne review, hij leest lekker weg en is inhoudelijk to the point.

Enige opmerking die ik heb is dat op de inhoudspagina wordt verwezen naar de Switch versie als getest platform echter zeg je op pagina 3 dat de Xbox jullie platform van keuze was om te testen.

Voelt een beetje als muggenziften maar ik dacht melden kan altijd ;)

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Reviews van games (ook vindbaar via Pricewatch) zijn niet platform-afhankelijk. Zo zijn er meerdere games te vinden die op 3 platformen te koop zijn echter Tweakers linkt "alle reviews" aan alle platformen.

Leesbaartechnisch is het geteste platform misschien leuk maar voor de sterren-waardering terugvinden, is het nog erg lastig.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:37
MAX3400 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 12:53:
Reviews van games (ook vindbaar via Pricewatch) zijn niet platform-afhankelijk. Zo zijn er meerdere games te vinden die op 3 platformen te koop zijn echter Tweakers linkt "alle reviews" aan alle platformen.

Leesbaartechnisch is het geteste platform misschien leuk maar voor de sterren-waardering terugvinden, is het nog erg lastig.
Klopt maar als je nu kijkt in de Pricwach staat alleen bij de Switch game de review wat gek is gezien de Xbox versie getest is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:56

Tweakjur

Redacteur
hifigamefreak schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 12:42:
https://tweakers.net/revi...et-klassieke-randjes.html
@Tweakjur

Allereerst bedankt voor je fijne review, hij leest lekker weg en is inhoudelijk to the point.

Enige opmerking die ik heb is dat op de inhoudspagina wordt verwezen naar de Switch versie als getest platform echter zeg je op pagina 3 dat de Xbox jullie platform van keuze was om te testen.

Voelt een beetje als muggenziften maar ik dacht melden kan altijd ;)

:)
je hebt helemaal gelijk hoor! Ik ga het aanpassen. Probleem was dat de game nog niet in de Pricewatch stond toen ik de review aan het aanmaken was. Op dat soort momenten zet ik de game als algemeen product klaar, het PW team maakt daaruit dan de specifieke versies aan - maar dan is er dus risico dat de verkeerde versie aan de review wordt gekoppled.

Dank voor de opmerkzaamheid!

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)