Ik probeer SIA te koppelen aan Home Assistant (HA) en probeer de berichten af te vangen in HA, echter dat lukt me maar niet. Om zeker te weten dat mijn alarmsysteem een Heartbeat afgeeft, heb ik eerst de utcar docker op een Synology NAS geïnstalleerd. De docker werkt en luistert op poort 12300 (NAS heeft IP 192.168.1.100 en docker gebruikt host IP):
/f/image/k2RZV6UfhPmcmPR9ZXOSqxk5.png?f=fotoalbum_large)
Mijn ATS-IP-KIT (ATS1809) heeft IP 192.168.1.202. Als ik het adres in mijn browser invoer, kan ik alle settings maken waaronder Central Station:
/f/image/vfKjZDGCRZF64r0Dh7hnsMka.png?f=fotoalbum_large)
Op mijn ATS alarm system, heb ik via Titan software een PAC gedefinieerd (3, NAS utcar) om te communiceren naar de Area's met een account nummer dat doorgegeven moet worden (in mijn geval 1001).
/f/image/dnsxfkDE4QAy4C364uSq3ydU.png?f=fotoalbum_large)
Het probleem is, dat ik geen heartbeat ontvang elke 10 seconden.
Weet iemand wellicht wat ik fout doe?
Zodra ik namelijk dit werkend heb, kan ik overstappen richting mijn Home Assistant met de SIA add-on en kan ik de SIA berichten hier gaan afvangen zodat ik de status kan uitlezen van mijn alarmsysteem.
Elke hulp dank alvast!
/f/image/k2RZV6UfhPmcmPR9ZXOSqxk5.png?f=fotoalbum_large)
Mijn ATS-IP-KIT (ATS1809) heeft IP 192.168.1.202. Als ik het adres in mijn browser invoer, kan ik alle settings maken waaronder Central Station:
/f/image/vfKjZDGCRZF64r0Dh7hnsMka.png?f=fotoalbum_large)
Op mijn ATS alarm system, heb ik via Titan software een PAC gedefinieerd (3, NAS utcar) om te communiceren naar de Area's met een account nummer dat doorgegeven moet worden (in mijn geval 1001).
/f/image/dnsxfkDE4QAy4C364uSq3ydU.png?f=fotoalbum_large)
Het probleem is, dat ik geen heartbeat ontvang elke 10 seconden.
Weet iemand wellicht wat ik fout doe?
Zodra ik namelijk dit werkend heb, kan ik overstappen richting mijn Home Assistant met de SIA add-on en kan ik de SIA berichten hier gaan afvangen zodat ik de status kan uitlezen van mijn alarmsysteem.
Elke hulp dank alvast!