Plaatje van tekst in Haier - Home Assistant artikel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:45
@TijsZonderH Er staat nu een afbeelding van de tekst die door Andre0512 is gepost op GitHub. Dat lijkt natuurlijk best logisch, maar is niet zo toegankelijk voor bijvoorbeeld blinden en slechtzienden. Het helpt bij mij ook niet mee dat ik Tweakers op light mode heb staan, terwijl het screenshot in dark mode is genomen.

Ik weet dat er op Tweakers zo'n hele mooi citaat functie zit. Wellicht is het beter om die te gebruiken? Eventueel naast de huidige afbeelding? Dan blijft het citaat ook bestaan mocht Andre0512 deze offline halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:52

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Ik vind de tekst wat te lang om als citaat in het stuk te zetten. Dan link ik er liever naar door. Ik zal wel de imageviewer erbij aanzetten zodat je de pic groter kunt maken en toch kunt lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:45
TijsZonderH schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 14:36:
Ik vind de tekst wat te lang om als citaat in het stuk te zetten. Dan link ik er liever naar door.
Yes. Ik bedoelde ook zo'n grijs blokje. Geen idee hoe zoiets heet en niet de quote van 1 regel die je vaak in reviews ziet. Wellicht was mijn post daarin wat onduidelijk.
Ik zal wel de imageviewer erbij aanzetten zodat je de pic groter kunt maken en toch kunt lezen.
Dit maakt het al beter, maar is nog steeds niet helemaal toegankelijk. Ik vind het in ieder geval heel erg fijn dat je even meedenkt in een oplossing en met deze middenweg aankomt. Voor mij is dit namelijk al een hele verbetering (y)