Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben opzoek naar een nieuwe desktop voor thuis, deze zal gebruikt worden voor thuiswerken (Citrix, Teams, RDP, M365 Apps) en verder standaard dingen internetten, mailen en opslag foto’s/documenten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een maximum van 1000 euro hiervoor in gedachten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
We hebben net 2x Samsung LS24R650 aangeschaft en moeten beide kunnen worden aangesloten met HDMI en/of Displayport.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil een toekomstbestendig systeem waar ik de komende 8 jaar mee vooruit kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Tower of SFF maakt me niet uit, als het systeem maar stil is
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
ik heb geen ervaring met het assembleren, werk in de IT Helpdesk. Verder mis ik de benodigde kennis om juiste en verstandige keuzes te maken. Hier wil ik graag jullie hulp voor vragen. Mijn voorkeur zou daarom uitgaan naar een pre-build systeem of naar het laten assembleren door bv Azerty. Ik ben opzoek naar het maximale qua specs wat binnen mijn budget valt.
Hopelijk kunnen jullie mij van advies voorzien.
Ik zit te denken aan:
https://www.paradigit.nl/...amd/80061036/product/5038
Nadeel, heeft geen 2x DP, 2x HDMI of 1x DP en 1x HDMI aansluiting.
https://www.paradigit.nl/...tel/80063595/product/5038
Toch wel richting het maximale te besteden bedrag, is hier niet meer uit te halen?
Zelf heb ik onderstaand systeem samengesteld op basis van vergelijkingen en ervaringen in de pricewatch. Het is echter los zand en ik weet niet of alles compatible is.
Ik ben opzoek naar een nieuwe desktop voor thuis, deze zal gebruikt worden voor thuiswerken (Citrix, Teams, RDP, M365 Apps) en verder standaard dingen internetten, mailen en opslag foto’s/documenten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een maximum van 1000 euro hiervoor in gedachten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
We hebben net 2x Samsung LS24R650 aangeschaft en moeten beide kunnen worden aangesloten met HDMI en/of Displayport.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil een toekomstbestendig systeem waar ik de komende 8 jaar mee vooruit kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Tower of SFF maakt me niet uit, als het systeem maar stil is
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
ik heb geen ervaring met het assembleren, werk in de IT Helpdesk. Verder mis ik de benodigde kennis om juiste en verstandige keuzes te maken. Hier wil ik graag jullie hulp voor vragen. Mijn voorkeur zou daarom uitgaan naar een pre-build systeem of naar het laten assembleren door bv Azerty. Ik ben opzoek naar het maximale qua specs wat binnen mijn budget valt.
Hopelijk kunnen jullie mij van advies voorzien.
Ik zit te denken aan:
https://www.paradigit.nl/...amd/80061036/product/5038
Nadeel, heeft geen 2x DP, 2x HDMI of 1x DP en 1x HDMI aansluiting.
https://www.paradigit.nl/...tel/80063595/product/5038
Toch wel richting het maximale te besteden bedrag, is hier niet meer uit te halen?
Zelf heb ik onderstaand systeem samengesteld op basis van vergelijkingen en ervaringen in de pricewatch. Het is echter los zand en ik weet niet of alles compatible is.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 201,- | € 201,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS | € 187,- | € 187,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 84,62 | € 84,62 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 38,99 | € 38,99 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 850W | € 125,95 | € 125,95 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 99,90 | € 99,90 |
| Totaal | € 826,46 | |||