Van ps5 naar ps4 en omgekeerd

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejanssens
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-12-2024
Vraag. Oudste zoon heeft nu een PS5 en ik speel nu al een tijdje samen met mijn jongere zoon 'the crew motorfest' op zijn PS5. Omdat die ps5 dikwijls bezet is zouden we willen uitwijken naar de PS4 van mijn jongere zoon.

Ik zou dat spel dus ook voor ps4 willen kopen, maar vraag me af of we dan gewoon kunnen verder spelen met alles wat we in dat spel op de ps5 al opgebouwd hebben?

En ook weer andersom.... Kunnen we dan als de ps5 even vrij is ook gewoon daarop verderspelen waar we gebleven zijn....?

Dit heeft misschien ook meer met UBISOFT te maken dan met de PS? Ik weet en vind het niet meteen....Dus als iemand mij kan helpen vooraleer ik dat spel ook voor de ps4 aanschaf...

Dankjewel!!!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20:40

CoeliJoeli

Gamer

Dat hangt er denk vanaf welke versie van het spel je hebt geinstalleerd op de PS5. Als je de PS4 versie hebt geinstalleerd is dit geen probleem, maar als je de PS5 versie hebt geinstalleerd kan het zo zijn dat de savegame niet op de PS4 versie gebruikt kan worden.

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.