Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr-Diesel
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-04 19:20
bij de Brother Printer MFC-L3760CDW is het mogelijk om via de Brother mobile Connect app de functie "connect advanced instellingen" te doorlopen, zodat je overal in de wereld de printer kan gebruiken.

De instellingen doorlopen via de link :

https://support.brother.c...3760cdw_us_eu_as&broug=in

Echter loop ik vast op het moment dat je op de printer de "WEB" functie moet aanklikken, de verwerking start met de melding, even geduld .... daarna de fout melding, verbinding met de server mislukt, controleer netwerkinstellingen ?

Printer is opgenomen in mijn eigen netwerk met een vast Ip adres. print en scan opdrachten in huis werken prima.

tips zijn welkom om het toch werkend te krijgen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AqfW2JvwmxMhPRfEawg2-c2Vrzg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mIR0OC5cXHbhtDxV1j1L5wGG.png?f=user_large
Ik mis in je startpost even bij welke web-services je je hebt geregistreerd en hoe je je Web Connect hebt aangevraagd?

Tenzij ik iets mis; je kan niet "zomaar" verwachten dat jouw printer met 2x klikken overal ter wereld voor jou te bereiken is; daar lijkt Web Connect niet voor geschikt te zijn. En aangezien je vrij snel praat over je "eigen netwerk met vast IP", vermoed ik dat je (beter) een VPN-service kan gebruiken als je van buiten huis thuis wil printen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr-Diesel
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-04 19:20
@MAX3400 Thx voor de reactie,

Ik heb mij aangemeld bij Google Drive, hiervoor een tijdelijk Id gekregen, ook aangemeld voor Onedrive, ook hiervoor een tijdelijk id gekregen.

Noteer uw tijdelijke id. U hebt deze nodig om accounts voor het apparaat te registreren. De tijdelijke id is 24 uur geldig.
Sluit de webbrowser.
Nu u een toegangs-id voor Brother Web Connect hebt, moet u deze op uw apparaat registreren en vervolgens vanaf uw apparaat naar de gewenste webservice gaan.

dan lijkt mij dat webconnect heb aangevraagt .

daarna op de printer de "WEB" functie aanklikken, de verwerking start met de melding, even geduld .... daarna de fout melding, verbinding met de server mislukt, controleer netwerkinstellingen ?

In de Brother mobile connect, wordt er toch gesproken over , Print zelfs wanneer u niet op kantoor of thuis bent, met de remote print technologie kunt u overal altijd afdrukken ... en Gebruik de functie "scan to Mobile app " lijken mij toch erg handig