bartburg schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 11:37:
nou ik ben vooral benieuwd naar de kwaliteit als ik films kijk en dus de soundbar zelf niet perse of het multi room kan etc. volgens mij is een soundbar altijd beter dan de tv speakers maar ben opzoek naar 1 die echt gewoon het verschil maakt voor films
Advies topic is het beste, nu zal je snel een kort advies krijgen wat weinig zegt zonder je budget en wensen.
Vergeet niet een soundbar is altijd een compromis tussen grootte en geluid, maar zoek je beleving voor films dan kan het wel oké zijn, muziek is eigenlijk een no-go als je goed "volledig" geluid wilt.
Voor films neem dan een soundbar met sub, dat mis je vaak snel qua beleving. Daarom zou ik voor films alleen qua prijs/prestatie nooit sonos aanraden, dan ben je snel 1-1,5k verder met een sub die je anders echt zou missen.
En zelf luisteren en testen doet het meeste, het is allemaal persoonlijk. De een zal Sonos leuk vinden en de ander denkt ik vind de Teufel veel mooier klinken en vind de app minder belangrijk.
Antwoord op je vraag: de LG hoor ik niet echt goede ervaringen over, dus verder orienteren kan geen kwaad denk ik, maar als je toch op pad zou zijn beluister hem wel voor de zekerheid
[
Voor 17% gewijzigd door
Savagegek op 18-01-2024 12:22
]