Onterechte melding over blocken advertenteis

Pagina: 1
Acties:
  • 331 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-10 22:51

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Topicstarter
Ik krijg op de frontpage een (heel vriendelijke) melding van Jelle dat ik advertenties kan deblokkeren omdat jullie trackervrij zijn. Dat verbaast me enigszins, aangezien ik geen adblocker gebruik in deze browser (Safari) en op mn windows PC met wel een adblocker tweakers heb gewhitelist conform de instructies.

Browser: Safari version 17.2.1 (19617.1.17.11.12)

Printscreen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TSsbVOZG7C3GWp4kiywrRanVsDU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PYoj8Krin1lpcShLj7cxtOLH.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M4GG0XygQ36SCWaWZvbAU7Edhes=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/igfKZFA3USdnqRZlqiulFdDu.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:37

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

En draai je misschien iets van een Pi-hole of iets anders in het netwerk?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:38

crisp

Devver

Pixelated

Check vooral dit topic eens: Eerste hulp bij adblock-check-problemen

Er zijn verschillende zaken waardoor banners geblokkeerd kunnen zijn; niet alleen browser extensies, maar ook filtering DNS (al dan niet door je eigen router), VPNs, security software, custom css etcetera. Vaak is al een en ander af te leiden door te kijken naar requests voor aa.tweakers.nl en ab.tweakers.nl in de netwerk tab van de development tools in je browser.

Intentionally left blank

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-10 22:51

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Topicstarter
AW_Bos schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 21:03:
En draai je misschien iets van een Pi-hole of iets anders in het netwerk?
Nee, gewoon een KPN Box 12, helemaal niets anders of bijzonders in t netwerk.
crisp schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 22:04:
Check vooral dit topic eens: Eerste hulp bij adblock-check-problemen

Er zijn verschillende zaken waardoor banners geblokkeerd kunnen zijn; niet alleen browser extensies, maar ook filtering DNS (al dan niet door je eigen router), VPNs, security software, custom css etcetera. Vaak is al een en ander af te leiden door te kijken naar requests voor aa.tweakers.nl en ab.tweakers.nl in de netwerk tab van de development tools in je browser.
zie zowel aa als ab ingeladen worden. Zal wel een glitch geweest zijn, zie m nu ook niet meer. Als t weer gebeurt meld ik me wel in t andere topic :)

[ Voor 57% gewijzigd door _Mystikal_ op 19-01-2024 00:15 ]

Dit topic is gesloten.