Toon posts:

cdrom speler open-dicht enz...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik weer

ik heb hier nog een 24 speed cd-rom speler liggen, die heeft een probleem, hij gaat steeds open en dicht uit zichzelf, weet iemand wat het probleem is ( ik weet dat het geen software probleem is)

of moet ik hem gewoon weggooien (ik zou hem anders mooi in mijn tweede systeempje kunnen bouwen)

Verwijderd

Hoe weet je dat het geen software is. Het kan namelijk zijn dat er een trojan op je pc zit en de persoon die die trojan aanspreekt het leuk vindt steeds jouw cd-rom la open en dicht te doen.

• oRc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-03-2022

oRc

\o/ Garfield \o/

zit er soms iets in wat er niet in hoort ? ( paperclip ofzo :P ) Je vindt soms de raarste dingen op de gekste plaatsen :)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Snel een trojan/virusscanner over je disk laten scannen...

Probeer Tauscan eens

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• oRc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-03-2022

oRc

\o/ Garfield \o/

offtopic:
Wat is de GoT league ?

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 07 september 2001 18:35 schreef SaSxNEO het volgende:
offtopic:
Wat is de GoT league ?
Soort competitiemanager :) Je bent helaas al te laat voor de inschrijving

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
als je in windows zit :?
of als je de power kabel erin hebt :?
of als je de ide en power kabel erin hebt :?

meer info

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 september 2001 18:38 schreef happy3736 het volgende:
als je in windows zit :?
of als je de power kabel erin hebt :?
of als je de ide en power kabel erin hebt :?

meer info
als ik de powerkabel er in heb al

ik heb een ander cdrom-speler geprobeerd en die heeft het niet dus het is ook geen trojan

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

cdrom openslopen, frontje eraf halen, beetje met eject knopje kloten, zooi weer in elkaar zetten en kijken of het hielp? :)

Hij doet het nu ook al niet .. dus ... :P

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
ik zal eens proberen

bedankt alvast

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem ff uit elkaar gehaald maar er is niets aan te zien de schakelaartjes werken gewoon goed, ik heb ze met perslucht en contactspray schoon gemaakt, maar het hielp niets, zou er toch iets van electronica defect zijn, wie weet wat ?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

yeah dan is de speler gewoon kapot denk ik ...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

In een ander systeem bouwen en dan kijken of hetzelfde weer gebeurd.
Zo ja, dan heeft de cdromspeler problemen.

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik gedaan ik weet nu dat de cdrom speler problemen heeft maar ik wil graag weten of daar iets aan te doen is. (misschien iets repareren)

Verwijderd

als je de spanning aan dat ding hebt, rommel dan eens wat aan de lade als ie dicht zit. als ie dan open gaat kan het zijn dat de lade geen goed contact maakt met het "ben dicht" knopje binnenin de speler

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:27
Heb ik ook gehad, probleem met de laser. Ik denk dat ie stuk is.
Pagina: 1