Airpods pro 2 noicecanceling slechter danbij Airpods pro 1

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom11123
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 19-03-2024
Goedemorgen,

Na jaren gebruik van de airpods pro 1 waar ik heel veel plezier van heb gehad en met name door de noicecanceling heb ik nu de airpods pro 2. Ik merk dat de noicecanceling van de pro 2 beduidend minder zijn dan bij de pro 1.

Zijn er meer mensen die dit hebben ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22:38
Weet je zeker dat je AirPods Pro 2 echt zijn? Als in komen ze niet van Marktplaats of Facebook oid?

Zo ja dan kun je nog kijken of je firmware geüpdatet kan worden, of dat je instellingen goed staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:08

Aiii

何これ

Wat de poster boven mij zegt is inderdaad een optie.

Als ze echt zijn, check eerst even of je wel de juiste ear tips gebruikt, probeer eens een maat groter.

En controleer meteen even of je niet per ongeluk in Adaptive modus zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-10 10:58
Bij mij is het juist andersom maar, idd met adaptive mode verschilt het per situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 16:05
Of is de active noise canceling juist beter omdat je niet doorhebt dat deze zijn werk doet? 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22:38
Aiii schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:51:
Als ze echt zijn, check eerst even of je wel de juiste ear tips gebruikt, probeer eens een maat groter.
Dat is ook nog een mogelijkheid inderdaad. Om te testen of je ear tips goed aansluiten kun je deze stappen doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom11123
Bedankt voor alle reacties.

Ja de airpods pro 2 zijn echt. Ze komen van Bol.com en ik heb het serienummer gecheckt. Firmware is up-to-date en ik heb hem in de juiste modus staan (niet in adaptive).

Ik kan nog wel even andere eartips proberen want ik heb gewoon dezelfde maat gebruikt als ik bij de airpods pro 1 had en ze zitten prima voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom11123
Jixreme schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 11:10:
[...]

Dat is ook nog een mogelijkheid inderdaad. Om te testen of je ear tips goed aansluiten kun je deze stappen doorlopen.
Volgens de test zitten de eartips goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03:50
Tom11123 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 11:11:
Ja de airpods pro 2 zijn echt. Ze komen van Bol.com en ik heb het serienummer gecheckt.
Het serienummer is nou net hetgeen waar je neppers niét aan kan herkennen omdat ze bestaande serienummers gebruiken en de Apple-site ze als valide laat zien. Maar als ze gewoon van Bol zelf zijn en niet van een net-iets-te-goedkope-platformverkoper hoef je er niet aan te twijfelen.

Het is jammer dat we niet kunnen horen wat jij hoort, maar als ik ze in huis op zet heb ik wel absolute stilte. Buiten is dat anders en hoor je duidelijk wind bijvoorbeeld en ik lees vaak dat het op de fiets helemaal erg kan zijn. Dus als je dát bedoeld, dan hoort het er helaas bij.

[ Voor 28% gewijzigd door Dennisdn op 18-01-2024 15:53 ]

Pagina: 1