XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
met een hamer?Op vrijdag 07 september 2001 18:13 schreef funkflex het volgende:
iemand een idee hoe ik hem plat maak?
als je beetje grote voeten hebt en stevige schoenen lukt het ook wel met springen..
Verwijderd
Er met een wals over rijdenOp vrijdag 07 september 2001 18:13 schreef funkflex het volgende:
mensen , tweakers , dames.........
ik heb een vraagje ik wil mijn voeding anders hebben aan de buitenkant hangen heeft geen zin anders kan mijn toetsenbord er neit meer in en die heb ik geloof ik zo wel nodigik wil mijn Aopen voeding plat maken
gewoon zodattie er mooi boven in past , ik wil hem ook wel helemaal demonteren zodattie open ligt , i k heb wel vette airflow in me kast en strax nog beter als me voeding neit meer in de weg zit
(Aopen HQ-08)
iemand een idee hoe ik hem plat maak?
Wil wel pics van resultaat zien
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Foute zin, zoals die zin er nu staat lijkt het alsof je bedoelt dat dames, geen mensen of tweakers zijn. Zul je niet veel vrienden mee makenOp vrijdag 07 september 2001 18:13 schreef funkflex het volgende:
mensen , tweakers , dames.........
There is no magic.
https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=
Verwijderd
ROTFLMAOOp vrijdag 07 september 2001 18:19 schreef The_Will het volgende:
[..]
Foute zin, zoals die zin er nu staat lijkt het alsof je bedoelt dat dames, geen mensen of tweakers zijn. Zul je niet veel vrienden mee maken
En dan vindt ie het nog gek ook dat ie geen vriendin heeft
Verwijderd
en yweakers zijn toch ook mensen? of mot ik me daar wat tot computer verbouwde apen bij voorsteleOp vrijdag 07 september 2001 18:19 schreef The_Will het volgende:
[..]
Foute zin, zoals die zin er nu staat lijkt het alsof je bedoelt dat dames, geen mensen of tweakers zijn. Zul je niet veel vrienden mee maken
ik hoop voor jouw dat je het niet over mij hebt!!Op vrijdag 07 september 2001 18:22 schreef -Dissection- het volgende:
[..]
ROTFLMAO
En dan vindt ie het nog gek ook dat ie geen vriendin heeft
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Nee, dat is wel duidelijk. Pak eens een woordenboek en zoek het woord 'interpunctie' op. Dat zorgt vaak voor duidelijkheid.Op vrijdag 07 september 2001 18:50 schreef funkflex het volgende:
[..]
i dont get it
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Verwijderd
ik daenk niet dat je het voor mekaar krijgt. Ik heb al menig voeding open gesloopt en er zitten wat onderdelen in die gewoon niet plat kunnen. Die voedingen zijn niet voor niets zo groot. D8 je dat fabrikanten het niet kleiner geprobeert hadden?
[/serieus mode]
Verwijderd
Maar je kan hetvolgende doen :
De koelribben/elementen nemen de meeste hoogte in dus die je je kunnen vervangen door wat plattere elementen(let op de plastic ringetjes die zogen dat niet alle diodes/transistoren contact maken). Je zou ze misschien ook wel kunnen verplaatsen maar ik weet niet wat er dan gebeurt omdat de afstan tot de transistor langer wordt (maar het zal wel loslopen denk ik).
Soms zijn de condensatoren ook erg hoog maar die zou je kunnen los-solderen en ze plat kunnen leggen met een verlangdraad.
Heb je hem wel eens opengemaakt want een voeding is vaak maar een metalen doos vol lucht.
die was van een 486 die was acht plat zo een 35cm lang 3 cm beerd en dan zo een 12 cm hoog
maar die was maar 120 watt ofzow
bedankt voor je serieuze reactieOp vrijdag 07 september 2001 19:02 schreef 777bas777 het volgende:
Als je gaat klussen wel ff opletten want anders sloop je hem zo.
Maar je kan hetvolgende doen :
De koelribben/elementen nemen de meeste hoogte in dus die je je kunnen vervangen door wat plattere elementen(let op de plastic ringetjes die zogen dat niet alle diodes/transistoren contact maken). Je zou ze misschien ook wel kunnen verplaatsen maar ik weet niet wat er dan gebeurt omdat de afstan tot de transistor langer wordt (maar het zal wel loslopen denk ik).
Soms zijn de condensatoren ook erg hoog maar die zou je kunnen los-solderen en ze plat kunnen leggen met een verlangdraad.
Heb je hem wel eens opengemaakt want een voeding is vaak maar een metalen doos vol lucht.
tis een Aopen en er zit best wel veel onderlen in
Verwijderd
kan je de voeding niet buiten je kast plaatsen? voor je aansluiting voor je mobo aan je voeding heb ik op de computerbeurs wel eens verlengkabels gezien, dus dat is het problem niet...
paar lange kabels maken voor je hd,floppy/enz, en binnen in je kast kan je weer met de bekende splitters werken...
moet volgens mij wel te doen zijn...
ja maar waar aan de buitenkant?Op vrijdag 07 september 2001 20:22 schreef CrazyTaxi het volgende:
misschien een 'domme' opmerking (kan ik mij haast niet voorstellen in deze topic, maar goed :-)
kan je de voeding niet buiten je kast plaatsen? voor je aansluiting voor je mobo aan je voeding heb ik op de computerbeurs wel eens verlengkabels gezien, dus dat is het problem niet...
paar lange kabels maken voor je hd,floppy/enz, en binnen in je kast kan je weer met de bekende splitters werken...
moet volgens mij wel te doen zijn...

Kijk anders ook hier even.
[topic=98805] &
[topic=83045]
-
hey ja die is wel goed ik heb al een fan boven in dus ik heb die achterste 2 ook niet meer nodig , maar ik heb ze er al uitgezaagdOp vrijdag 07 september 2001 21:35 schreef FoxzMan het volgende:
zoiets als dit ???
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk anders ook hier even.
[topic=98805] &
[topic=83045]
Verwijderd
Of misschien de lucht vanuit je kast naar buiten zuigen.
Ik heb ooit eens een losse ATX voeding gehad die niet direct rechtdoor blies maar door een gat in de onderkant naar beneden blies (wordt in elCheapo PC's van HP gebruikt zodat ze geen fan op het koelblok van de processor hoeven te zetten
Als je een gat in de behuizing zaagt en er voor de zekerheid nog een extra fan in monteert, dan ben je er ook.
lucht bovenin blazen heeft weinig zin ik heb al een 120mm voorin die voeding doet zijn werk maar aan de buiten kant en ik zorg voor de restOp vrijdag 07 september 2001 22:01 schreef 777bas777 het volgende:
Als je daar al 2 gaten hebt zitten, kan je dan niet de lucht vanuit die voeding naar binnen je kast in blazen?
Of misschien de lucht vanuit je kast naar buiten zuigen.
Ik heb ooit eens een losse ATX voeding gehad die niet direct rechtdoor blies maar door een gat in de onderkant naar beneden blies (wordt in elCheapo PC's van HP gebruikt zodat ze geen fan op het koelblok van de processor hoeven te zetten)
Als je een gat in de behuizing zaagt en er voor de zekerheid nog een extra fan in monteert, dan ben je er ook.
Ik raad aan om een nieuwe printplaat te kopen en het circuit dan na te maken.
Maar dat brengt wel wat risico's met zich mee.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
ik han hem wel aan de buitenkant is minder werkOp vrijdag 07 september 2001 22:11 schreef laupro het volgende:
Je voeding zou je denk ik wel 4 cm plat kunnen maken, maar dan heb een hele 'lange' voeding... Of dat zou zo handig is...
Ik raad aan om een nieuwe printplaat te kopen en het circuit dan na te maken.
Maar dat brengt wel wat risico's met zich mee.