Linkerdeur tweeter en box klinken zachter

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FBeetje
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-01-2024
Goedemorgen,

Ik reed vanochtend in mijn auto, en er was onverwachts een file gevormd waardoor ik hard moest remmen. Hierdoor vloog mijn blikje drinken die in de bekerhouder stond naar voren, waardoor er vervolgens wat drinken op mijn telefoon was gevallen die aangesloten zat met mijn aux kabel waarop ik muziek luisterde. Ook zit hier mijn sigarettenaansteker punt/oplaad punt van mijn auto waar niets in zit (dus gewoon open was) hierin was ook een klein beetje drinken gevallen.

Het was donker dus ik had niet gelijk door dat mijn blikje in dat vakje was gevallen, dus 3 of 4 minuten later bij de benzinepomp pak ik dat blikje eruit en pak ik mijn telefoon om te kijken hoe nat die was geworden, vanaf het moment dat ik mijn telefoon oppakte kwam er ineens veel minder geluid uit mijn linker tweeter en box van mijn linkerdeur. Ik ging er vanuit dat dit een kabel probleem was aangezien dit pas gebeurde toen ik mijn telefoon oppakte, maar ik heb wat andere kabels geprobeerd en nog steeds komt er veel minder geluid en geen bass meer uit mijn linker tweeter en box van mijn bestuurdersdeur. De tweeter die in mijn deur zit van linksachter doet het nog goed. Iemand idee wat dit kan veroorzaken? Bij de benzinepomp rook ik een verbrand luchtje buiten mijn auto, weet niet of dit 100% van mijn auto af kwam aangezien er meer auto’s stonden, maar kan het misschien met een doorgebrande zekering zijn ivm kortsluiting of iets? Bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 14:30

BaRF

bijna kerst

Kan tijdelijke kortsluiting zijn door de vloeistof. Als je bv je stekkertje er niet goed in hebt zitten kun je het zelfde ervaren.

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FBeetje
BaRF schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 08:58:
Kan tijdelijke kortsluiting zijn door de vloeistof. Als je bv je stekkertje er niet goed in hebt zitten kun je het zelfde ervaren.
Als in tijdelijke kortsluiting dat het zich zelf oplost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FBeetje
Even een update, de speaker in mijn deur deed het blijkbaar dus helemaal niet meer. En de tweeter werkt naar behoren, die is niet zachter gaan klinken. Voor mij klonk het eerst anders, maar door middel van de balance te veranderen kon ik het duidelijk horen dat er dus helemaal geen geluid meer uit de speaker/box komt.