Toon posts:

X-com, ooit bekend geworden in Europa????

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Aan iedereen die ik vraag of hij het spel x-com kent, en vroeger gespeelt heeft krijg ik altijd als antwoord; "NEE!". Mijn question is dan ook "Is X-com wel ooit bekend geworden in Europa". In America was het een hit (toendertijd).

PS
Ik denk nog steeds dat de xcom serie de gruwlijkste is die er is (positief) :)

Verwijderd

ik ken het wel hoor :)

x-com ufo en x-com terror from the deep had je. Als ik niet in de war ben met een ander spel.

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Ja X-com !!!
Ik speelde dat vroeger op mijn P133. Het was die versie dat die aliens onder de zee zat en jij met duikboten moest aanvallen.

Wie o wie wet waar ik hem kan krijgen ! :'(

dikzak

Verwijderd

Welke X-com zoek je dan ?
Ufo of Terror from the deep ?

Terror from the deep was ik toendertijd zwaaaar verslaafd aan.:)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:42
Ja wel bekend, maar ik vond er nix aan dus weer doorverkocht.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:48

steveman

Comfortabel ten onder

X-com:Ufo, Enemy Unkown en X-com: Terror from the deep.

Hmm, die laatste heb ik nog ergens op een cdtje staan... was toch met die sonic-wapens, lobsterman, gillman en van die onderwater Alien HQ's?

Ik zou Enemy Unkown nog wel es willen hebben. :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

Topicstarter
OOOH THANK GOD THERE ARE SOUL MATES :)

X-com terror from the deep en ufo defence zijn ook te dloaden van verschillende (zogenaamde) abandonw*rez sites (thats were i got them, me cd was gesneuveld na 5 trouwe jaren ;( )

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-02 21:27
Ik heb UFO:enemy unkown op CD staan

voor 5 piek bij de V&D gekocht :)
Maar kan hem alleen niet draaien onder win2k :(

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Ufo heb ik hier ook liggen :)
Was wel tof ja :D

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ja ik vond de eerste X-Com.. (Enemy Unknown?) wel leuk maar toch niet helemaal mijn spel. Ken het wel hoor.. maar das nog uit de DOS-age volgens mij.. 1993/1994 zo?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Is en blijft mijn all-time favorite..

jammer dat Freedom Ridge is afgeblazen ;(

Verwijderd

Yep, dat waren de tijden, X-COM: Enemy Unknown was de eerste echte spel die ik speelde, tot diep in de nacht op zoek naar de laatste verstopte alien, 20 reloaden om die ufo maar neer te kunnen schieten, sigh...

X-COM: Apocalypse was ok niet slecht, alleen ene beetje overkill op sommige gebieden.

X-COM: Interceptor was slecht, de enige X-COM gamne die ik niet heb uitgespeeld :(

Baal er echt van dat Dreamland Chronicles (de onofficiele opvolger) gecancelled is, was echt al voor 60 % af. Misschien wordt het nu door een andere team afgemaakt, maar dan zal de gameplay veel simpeler zijn :(

Verwijderd

X-Com rulez. Ik heb alle versies behalve TFTD. Wie kan mij daaraan helpen (legaal) of weet waar ik hem alsnog kan krijgen?
In ieder geval is dit een van de weinige spellen die bij mij de tand des tijd hebben overleeft.

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

tftd war roxend, en de eerste ook....

Heb ze jammer genoeg niet origineel meer :(

Wat er ook gebeuren moogh...

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-01 11:03

Zydell

* * * * *

Ik heb um ook op originele CD: X-Com : enemy unknown.
Was een errug leuk speel; heb ik veelte veel gespeeld :D

Verwijderd

Ik heb:

X-Com: Ufo Enemy Unknown
X-Com: Terror From The Deep
X-Com: Apocalypse
X-Com: Interceptor

ALLEMAAL UITGESPEELD! (Behalve Apocalypse, daar ben ik momenteel weer mee bezig, ik was wel heeeeeeel erg ver)

Ik heb ze hier nog allemaal origineel :)

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Om een of andere vage reden werkte UFO Enemy Unknown nooit goed op me pc's.. Altijd vage bugs of spel crashde totaal. X-COM daarentegen werkte vet goed. Heb ik ook uitgespeeld met wel wat extra geld. Later heb ik het nog een keer gespeeld zonder geld cheat. Maar geweldig spel is dat. En toen kwam die 3e game uit. Dat was in die stad (Apocalypse) maar dat vonk maar niks, had de sfeer niet zo meer..

Er is ook een andere game die er wel veel op lijkt -> Abomination. Is ook wel geinig om te doen :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Ja bij abomination moest ik ook meteen aan x-com denken. Beetje dezlefde sfeer en random missies waarbij je langzaam de stad moest heroveren. Het concept van veel verschillende soorten random missies vind ik nog steeds veel beter en uitdagender dan de 30 misssies per campaigne van de tegenwoordige spellen. Het is natuurlijk we moeilijker te programmeren en moeilijker om het afwisselend en uitdagend te houden, maar als het toen kon dan moet het nu toch ook niet nmogelijk zijn?

Verwijderd

X-Com ?

Een van de meest wrede games ooit!

Het was echt heerlijk om telkens na zo'n missie weer nieuwe shit naar je thuisbasis mee te slepen, zodat je dat kon gaan onderzoeken. En dan kreeg je weer een leuk technisch verhaal over een nieuw soort alien, of over een buitenaards wapen oid. :7

Smullen geblazen die game :z

Helaas hebben ze de nieuwste versie door de 3D-gehaktmolen gehaald. Oh well...... you win some, you lose some.

Verwijderd

Ah...die goeie oude tijd...ik heb X-Com Ufo gespeeld, X-Com Terror from the Deep, en X-Com 3. IMO was Terror from the Deep de allerbeste, ik heb dat nachten en nachten gespeeld, met de broer van mijn zwager, vaak tot 4-5 uur 's ochtends!

We verdeelden dan het team in tweeen, en gingen zo onze kant op. De sfeer...je zag weinig in het duister, en dan plotseling het geluid als er een alien was...geweldig! Die sfeer mis ik tegenwoordig in veel games...:'(

Maar ik heb het wel gespeeld...veel zelfs.8-)

• Chello200
Op vrijdag 07 september 2001 18:41 schreef WarWorm het volgende:
Welke X-com zoek je dan ?
Ufo of Terror from the deep ?

Terror from the deep was ik toendertijd zwaaaar verslaafd aan.:)
Terror of the deep, daar was ik zwaar verslaafd aan geraakt !

dikzak

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal nog ff een link plaatsen voor de x-com fans onder ons (THAT MEANS YOU! :) )

http://www.edf-project.org/

Op deze site proberen ze een remake te maken van X-com 1, alleen ik vraag me af of het ooit van de grond afkomt. Ze zijn er nou al zo lang mee bezig, en ik heb nog zo weinig gezien ;( (op een paar vage weapon renders na).

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

De X-Com series heeft een cult-status in gameland... Nooit echt wijd populair geworden maar gezien als 1 van de beste strategische spellen ooit.

Het gave is dat ik van hetzelfde bedrijf al spellen speelde op de ZX Spectrum, de C64 en de Amiga (denk aan Magic, Laser Quest, etc)... En X-com is toch wel het toppunt van die hele reeks :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
De X-com serie is ECHT goed. En erg moeilijk :) Ik heb het nooit volgehouden om een deel uit te spelen. Apocalypse had ik bijna uitgespeeld (zat al in de andere dimensie en had daar een aantal levels gehaald). Ik weet nog dat ik voor het eerst in de alien dimensie een missie begon. Ik zat echt IN het spel.

Helaas wou de eigenaar van de cd het spel zelf weer spelen :(

Ik weet niet of het zin heeft om weer verder te gaan met die savegames, het is inmiddels als zo'n 3,5 jaar geleden ofzo.....

Maar ik weet zeker dat ik vroeg of laat weer een x-com spel ga spelen :)

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Allemaal uitgespeeld :D

...

Verwijderd

Hehe...das beter! Ik heb dus alleen Terror of the Deep uitgespeeld...maar ik vind ook dat het echt spellen waren voor een zeer kleine doelgroep. Echt superverslavend...weet iemand de site van hun nieuwste spel?:?

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 13:22

Boesjke

Excellent!!

Hmm Enemy Unkown heb ik wel gespeeld maar niet lang maar TFTD heb ik hier dus origineel en daar was ik echt aan verslaafd. Dat spel ownde dus echt elk ander spel. Ik heb het nooit uitgespeeld, ik denk omdat het op een gegeven erg easy werd omdat ik mind control dingen had en daar waren mijn gastjes supergoed in getrained dus het werd zo super easy :)
Maar dat is echt een van de beste spellen OOIT gemaakt maar mijn idee!!!!!

Neen

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 21:12 schreef Spaceman_Spiff het volgende:
Hehe...das beter! Ik heb dus alleen Terror of the Deep uitgespeeld...maar ik vind ook dat het echt spellen waren voor een zeer kleine doelgroep. Echt superverslavend...weet iemand de site van hun nieuwste spel?:?
Na Terror from the Deep kwam X-Com: Apocalypse
dat was het laatste "echte" X-Com spel.
Na Apocalypse verschenen X-Com: Interceptor en X-Com: Enforcer die eingelijk een schande zijn voor de naam X-Com

Microprose.com had een site over Apocalypse... maar dat is Hasbro Interactive geloof ik geworden

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Vind het ook erg jammer van X-Com Alliance.. dat had weer een topper kunnen worden. Dat Enforcer vonk echt niks aan..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Ufo enemy unknown heb ik hier nog origineel liggen de cd-rom versie. :)
Alleen irri dat je iedere keer een code uit de manual moet zoekken voordat je kunt gamen.

• Chello200
Oke voor degene die nog op zoek zijn naar X-com.
Neem contact op met mij via ICQ !

:)

dikzak

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

ooohhh jah!!! X-Com...

ik heb samen met een maat 1 en 2 helemaal uitgespeeld in het eerste jaar van mijn studie. Lachen :D

in de college banken bespreken hoe we iets aan zouden gaan pakken, een level uren lang door spelen om echt alle wapens en lijken op te ruimen, zodat we geld verdienden, op de bank onderuitgezakt met een stylus pen achter de PC, en spelen maar... uurtje of 2 's nachts, en dan de discussie. "gaan we morgen naar het 1e uur?" <kijk> <kijk terug> .... "neh" .... "tweede uur?" "neh" "derde uur dan" "s goed."... en de volgende ochtend dan maar overleggen, en met het 4e uur waren we al weer onderweg naar huis om de nieuw bedachte tactiek uit te proberen. *D

Ik vraag me na afloop nogsteeds af hoe ik op 1 vak na alles heteerste jaar gehaald heb :?

2 jaar later ofsow hebben we het nog een keer gespeeld. tot mijn stomme verbazing hadden we het in 2 avondjes volledig uitgespeeld. Waren we daar nou 3 of 4 maanden per spel mee bezig geweest?

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• Acolyte57

Acolyte57

X-com Alliance zou uitkomen als laatste echte X-Com spel, maar door het gekut van Hasbro (G*Dverdomde eikels. Die gasten hebben superveel goede bedrijven opgekocht, gemismanaged, en totaal opgefuckt) is dat spel al een tijdje gecancelled... :(

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 21:51

Alpine

Twisted animator

Ik heb nog een demo van X-COM terror from the deep hier liggen. Het is 2 diskettes groot. Die zat bij een PCGAMER van april 1995 :D

Verwijderd

Topicstarter
X-com alliance keek ik eigenlijk eerlijk gezegd niet echt naar uit; Het zou een 3d shooter worden, het hele xcom concept kwam er helemaal niet in voor. Het had net zogoed dukeNukem kunnen heten, gewoon aliens knallen. X-com Genesis zou een remake worden van 1, maar uit dat project heeft hasbro de stekker getrokken :( . Just like Dreamland en email X-com. Op de xcom serie rust een soort vloek......

• Chello200
Op zondag 09 september 2001 15:07 schreef Alpine het volgende:
Ik heb nog een demo van X-COM terror from the deep hier liggen. Het is 2 diskettes groot. Die zat bij een PCGAMER van april 1995 :D
De volledige versie is ook 2 diskettes groot :P

dikzak

• Acolyte57

Acolyte57

Op zondag 09 september 2001 16:16 schreef JUDGExKTF het volgende:
X-com alliance keek ik eigenlijk eerlijk gezegd niet echt naar uit; Het zou een 3d shooter worden, het hele xcom concept kwam er helemaal niet in voor.
Een 3d shooter, maar wel op tactisch niveau. Denk aan Rainbow Six type squad combat vs aliens. Je mannetjes zouden met je communiceren mbv handsignalen enzow (die zagen er gaaf uit), je kon alien spullen oppakken en researchen, etc.
Ik verwachte er best veel van.

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
vind het nogsteeds wel een cool spel alleen draait die niet lekker op win2000 :(
heb zowel deel 1 als 2 orgineel

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

• Apocca
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08-2022
Ik ben ook een grote fan van x-com. Heb zelf x-com 1,2,3 en 4 uitgespeeld. X-com enforcer was een schande om te kopen :(, en heb ik dus ook niet gedaan.

Hier nog wat handige links voor jullie:
http://www.x-com.co.uk/
http://dynamic.gamespy.com/~xcom/

• Freezo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-01 21:23
jaja SUPER GAME!

Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig

• Chello200
Ik zit weer Terror from the Deep te spelen !!
Op mijn oude pc natuurlijk ( p150 ) op mijn TB 1200 gaat ie te snel :P

dikzak

Verwijderd

Lol...cool! Ik zal ff zien of ik hem ergens kan downloaden...maar als het goed is heb ik'm nog wel ergens op een cdtje...ik moet maar ff de archieven door pluizen...:)

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-02 18:03
X-Com ownde inderdaad...ik heb alleen TFTD uitgespeeld, X-Com Apocalypsee wel een tijdlang gedaan maar vond er eigenlijk toch niet zoveel aan.

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Topicstarter
Alliance 3d tactical shooter hm, well if you put it that way :) . Misschien toch wel tof, alleen wat ik ervan begreep moest je geen basisen bouwen of ufos neerhalen, maar was je gestrand op een allien planeet en moest je je weg naar huis blasten. Dan leek Dreamland of genesis toch kwler :)

Verwijderd

ik heb xcom: UFO - enemy unknown helemaal uitgespeeld, daar hebben me wat uurtjes ingezeten zeg..
en toen kwam TFTD, daar heb ik echt nog veel meer tijd aan uitgegeven. Die was echt zoveel moeilijker na UFO.

Verwijderd

Wereldspel :)

speel het nu nog :P

jammer dat het alleen wel ERG makkelijk word zodra je de Mind control/Molecular Implant acties uit kan gaan voeren :+

alledrie uitgespeeld :)

• Agent-X
  • Niet online
Wie heeft er een mod van die toffe spannende muziek? :)

Verwijderd

geweldige games....check m'n subtitle maar ;) (ok, m'n jack russell heeft er niets mee te maken)

Verwijderd

veeel te moeilijk voor mij

• Chello200
Op maandag 10 september 2001 20:57 schreef Spaceman_Spiff het volgende:
Lol...cool! Ik zal ff zien of ik hem ergens kan downloaden...maar als het goed is heb ik'm nog wel ergens op een cdtje...ik moet maar ff de archieven door pluizen...:)
Contact me via ICQ als je hem niet kan vinden ! :)

dikzak

Verwijderd

Ik heb deel 1 t/m 4 (dus van UFO: Enemy unknown t/m Interceptor)
en heb alleen deel 1 en 4 uitgespeeld.
ik vondt het in TftD super irritant dat je soms gewoon een half uur bezig was met het zoeken naar 1 zo'n stomme alien.

En toen ik net de gauss rifle had,kwamen die stomme lobster nem al aankakken...dus toen was de lol er snel vanaf.
Apocalypse heb ik een tijd lang gespeeld,maar na een tijd was daar de lol ook vanaf.
Interceptor heb ik in een game sessie van 14 uur uitgespeeld.

Beste is en blijft deel 1...gotta love those Etherals. *D

Verwijderd

Topicstarter
Jup I just Luv Etherals :) Maar sectoids even more, die waren zo leuk om in hun rug te schietten met zon stun rod (tis me maar een keer gelukt om ze met een stun rod te pakken) en gingen lekker makkelijk dood :)

BTW is er in X-com apocalypse een goeie oplossing tegen de entrophy guns van de alliens, die zorgde ervoor dat je armor van je ventjes afviel, heel Irritant en een geintje dat al snel in de papieren ging lopen....

Verwijderd

hehe, altijd leuk dat ufo enemy unknown, al speelt het op me nieuwere pc's een beetje verrot ( die muis stottert over het scherm, en ondertussen schiet je map over je beeld heen ). maar het leukste vond ik nog om met m'n ventjes die aliens over te nemen, en dan een ketting van ong. 10 ventjes maken en dan die eindbol te killen. ik heb toen misschien 10-20 stappen buiten me beginpositie gemaakt >:)

• SuperTrooper
  • Laatst online: 01-02 16:55

SuperTrooper

Weet hoe het is

Onwijs cool spel... Draaide ik altijd op mijn P75 met een buurjongen.
Heb zelfs zitten cheaten (bestandjes van je personeel hex-editen en overal FF FF FF bij zetten: stonden alle skils op 100)
Maarja was dan ook mijn eerste strategie game ;)

Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!

• Apocca
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08-2022
als je comp te snel gaat dl dan at-slow van deze site
http://www.devisraad.com/xcom/
p.s. zitten nog andere hendige proggies voor X-com bij
map-editor, save game editor en nog wa meer

Xcomutil is een proggie dat een echte must is voor x-com
veel bug-fixes weg, copyprotection weg, enz enz
http://members.aol.com/stjones/xcomutil/index.html

Verwijderd

Topicstarter
THX, ik had welleens van deze slowdown proggies gehoord, maar er nooit echt research naar gedaan of gdload, ga het meteen proberen!

Verwijderd

OW MAN ER ZIJN SOORTGENOTEN!!!!!!!!

ik heb ze allemaal uitgespeeld 1 t/m 4 en heb ze allemaal legaal
enforces en alliance begin ik niet eens aan

maar zijn er niet ander soort spellen zoals X-com

want ze zijn echt the best!!!!
ik heb ufo en tftd echt 5 x allebei uitgespeeld
echt geweldig

soortgenoten help mij

ik heb echt zin om weer eens zon spel te spelen

het zijn zulke goeie spellen vooral 1 en 2 fantastisch (:

Verwijderd

een spel dat er dicht bij zou komen heete geloof ik "the Dreamland Chronicles"...maar die werdt door hasbro geloof ik door de plee gespoeld...
echt super zonde,zag er super strak uit,en werdt gemaakt door het team van UFO: Enemy unknown... *snik* :'(

tijd om een eigen vervolg te bouwen meebie???

• Agent-X
  • Niet online
Jup..heette toch Freedom Ridge?

• Acolyte57

Acolyte57

Op vrijdag 14 september 2001 18:45 schreef Sjaak-Dude het volgende:
een spel dat er dicht bij zou komen heete geloof ik "the Dreamland Chronicles"...maar die werdt door hasbro geloof ik door de plee gespoeld...
WAT?!?! KUT!
Ik heb het een tijdje gevolgd maar heb het de laatste tijd gewoon te druk om elk spel superclose bij te houden...

Hasbro moet echt dood. Hoeveel goeie bedrijven en spellen hebben ze ondertussen de vergetelheid in gemismanaged?

Verwijderd

Topicstarter
Ja dreamland is inderdaad een tragisch geval ;'( . Ik zou wel willen helpen met een vervolg van Xcom maar mijn C kennis is helaas beperkt, maar het is wel een goed idee.........

• AwesomE
  • Laatst online: 29-05-2025
Hoi ff update , ben net naar de Bijenkorf in Den Haag geweest en daar hadden ze voor 15 piek de volledige series op 3 cd's :)

UF0- enemy unkonwn
Terror from the deep
Apocalyse
Interceptor
en de em@il game ?

waarschijnlijk hebben ze die ook bij de andere filialen in de koopjes hoek van de CD afdeling

...

Verwijderd

Topicstarter
Voor de liefhebbers: Ik xie steeds meer geruchten op het web dat infrogames bezig zou zijn met een nieuwe xcom, nadat ze hasbro opgekocht hebben bezitten zij ook de Xcom rechten.

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 16:24 schreef JUDGExKTF het volgende:
Voor de liefhebbers: Ik xie steeds meer geruchten op het web dat infrogames bezig zou zijn met een nieuwe xcom, nadat ze hasbro opgekocht hebben bezitten zij ook de Xcom rechten.
Er zijn 2 X-Com spellen door Hasbro afgelast:
- X-Com: Alliance
- X-Com: Genesis (ongeveer alle developers zijn ontslagen)

Maar we hebben wel een nieuw X-Com spel gekregen hoor:
X-Com : Enforcer :r
Sjaak-Dude:
een spel dat er dicht bij zou komen heete geloof ik "the Dreamland Chronicles"
Er zijn 2 X-Com spellen door Hasbro gecancled:
Maiar:
Jup..heette toch Freedom Ridge?
Hebben jullie het niet over Genesis?
JUDGExKTF:
Ja dreamland is inderdaad een tragisch geval ;'( . Ik zou wel willen helpen met een vervolg van Xcom maar mijn C kennis is helaas beperkt, maar het is wel een goed idee.........
Er word een onofficiele X-Com gemaakt, EDF, alleen het schiet absoluut niet op ;(
Mijn C kennis is ook erg beperkt, maar ik zou het zo gaan leren als er nog een andere onofficiele X-Com gemaakt zou worden :)

Verwijderd

ik vond alleen x-com : ufo enemy unknown leuk, en heb die dan ook uitgespeeld, x-com : terror from the deep, vond ik een slap aftreksel, en die laatste van 2 jaar terug, die 3d gebeuren, vind ik ook niks :)
Pagina: 1