De keukenvloer van mijn nieuwe woning heeft wat gebarsten tegels, en er mist een stuk aan een kant van de muur. Daar stond een tweede aanrecht wat de vorige huurder heeft meegenomen. De woningbouw doet hier niets mee omdat een vorige huurder dit er zelf in heeft gelegd.
Hoe kan je dit het beste fixen? Ik ben absoluut niet handig met dit soort dingen, dus doe het zelven zit er niet in. Een niet al te dure oplossing zou fijn zijn, maar ik realiseer me dat het waarschijnlijk aardig wat zal gaan kosten.
:strip_exif()/f/image/TEVmBZkhlamVZocakW3GNPVu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fmOOnb6mJjiZmvr9zvGsjGnT.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik hoopte er in eerste instantie een keukenloper overheen te kunnen leggen, maar gemeten vanaf het aanrecht tot de muur is de vloer 135cm breed. Kan geen enkele loper vinden met zo’n breedte.
Tips zijn welkom.
Hoe kan je dit het beste fixen? Ik ben absoluut niet handig met dit soort dingen, dus doe het zelven zit er niet in. Een niet al te dure oplossing zou fijn zijn, maar ik realiseer me dat het waarschijnlijk aardig wat zal gaan kosten.
:strip_exif()/f/image/TEVmBZkhlamVZocakW3GNPVu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fmOOnb6mJjiZmvr9zvGsjGnT.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik hoopte er in eerste instantie een keukenloper overheen te kunnen leggen, maar gemeten vanaf het aanrecht tot de muur is de vloer 135cm breed. Kan geen enkele loper vinden met zo’n breedte.
Tips zijn welkom.