Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Xtorm Rugged XR102 powerbank met 20.000mAh. Deze XR102 is waterdicht en is gemaakt tegen een stootje heeft ook een zaklamp.

Hij is getest op Tweakers.net 2023 en is een hele goede powerbank: Blijkt goed mee te gaan met de topmodellen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p62b6cGjRikFMUHn48N2xnRngcI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V2TxIlblZnakEZWP8MYBgqLl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nVGkIbqd_Ok_nEHLuR4ndy9hVfE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sj0MsTI3YFqwHb0N7CvPKthR.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb onderzoek gedaan en overweeg deze: Xtorm Powerbank 140W Powerbank - Titan Pro

Uit mijn eigen onderzoek blijkt dat ik er 4.000mAh erop vooruit ga naar 24.000mAh totaal. Alleen is hij dan waarschijnlijk niet waterdicht. Ik laad met 140W. Wat ik er nu mee oplaad mijn Galaxy S22 Ultra en soms mijn Watch 5 Pro/Buds 2 Pro/Tab S5e tablet.

De powerbank gaat vooral mee tijdens mijn vakantie

De nieuwe Xtorm is nu ook met een goede aanbieding €199 nu voor €99. Heb ik hier iets aan of kan ik dit gewoon laten liggen en naar de toekomst toe wellicht interessant. Mijn huidige Powerbank doet het met 30W (29,6W) dus met deze nieuwe powerbank heb ik er straks 15W ongeveer erbij qua snelheid.

Ik overweeg eveneens een in de toekomst de Galaxy Tab S9+ samen met mijn smartphone laden ze op 45W.

Alvast bedankt,
PizzaHut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:02
Bij Samsung telefoons zijn testen gedaan om met 25 of 45 watt op te laden, en het verschil van leeg naar vol ging over minuten, niet uren.
Dus de vraag is hoe je het oplaad. Heb je de telefoon de hele tijd aan de powerbank in je tas of jas?
Daarnaast is waterdicht wel of niet een risico tijdens je vakanties en het regent als je accu leeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-10 08:03

Barrycade

Through the...

Koop gewoon een knappe wereld adapter en je kan gewoon laden in alle landen met je eigen spul.