Hallo,
Ik heb vandaag onze groepenkast geüpgraded van dit:
:strip_exif()/f/image/L6TXusBvypXxTIzGFmVytJDz.jpg?f=fotoalbum_large)
naar dit (bijna klaar, nog wat puntjes op de i )
:strip_exif()/f/image/VJKKG7HToUNerqCfn7aSFcF2.jpg?f=fotoalbum_large)
Er zit nu een ABB OVR T2 tussen om te beschermen tegen piekspanning.
Ik las dat daar idealiter een 10mm aardedraad aan bevestigd diende te worden, hoewel ik me afvraag hoeveel nut dat hier heeft aangezien de aardedraad geleverd vanaf de meter niet zo dik is.
hoe dan ook heb ik geprobeerd een 10mm aardedraad te verbinden, maar onder een schroef is dat niet zo netjes op deze manier lijkt me.
:strip_exif()/f/image/GBbr6o77XFnFUSGA8Yot1BZJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat is een goeie manier om dit beter te verbinden.
Indien ik de 10mm zou terug vervangen voor 6mm zit ik met hetzelfde probleem omdat ik 6mm ook alleen maar flexibel heb. Of moet ik gewoon een 6mm draad met vaste kern gaan halen en die op de schroef bevestigen?
Ik heb vandaag onze groepenkast geüpgraded van dit:
:strip_exif()/f/image/L6TXusBvypXxTIzGFmVytJDz.jpg?f=fotoalbum_large)
naar dit (bijna klaar, nog wat puntjes op de i )
:strip_exif()/f/image/VJKKG7HToUNerqCfn7aSFcF2.jpg?f=fotoalbum_large)
Er zit nu een ABB OVR T2 tussen om te beschermen tegen piekspanning.
Ik las dat daar idealiter een 10mm aardedraad aan bevestigd diende te worden, hoewel ik me afvraag hoeveel nut dat hier heeft aangezien de aardedraad geleverd vanaf de meter niet zo dik is.
hoe dan ook heb ik geprobeerd een 10mm aardedraad te verbinden, maar onder een schroef is dat niet zo netjes op deze manier lijkt me.
:strip_exif()/f/image/GBbr6o77XFnFUSGA8Yot1BZJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat is een goeie manier om dit beter te verbinden.
Indien ik de 10mm zou terug vervangen voor 6mm zit ik met hetzelfde probleem omdat ik 6mm ook alleen maar flexibel heb. Of moet ik gewoon een 6mm draad met vaste kern gaan halen en die op de schroef bevestigen?