Ik kreeg een 486 van school met 4mb ram geheugen en een harddisk van 124mb. Toen ik de computer in het stopcontact stopte. Paf vonken uit de voeding en hij deet het niet meer. (kortsluiting) No had ik wat vragen want ik denk toch niet dat die voeding het nog doet. Kan je losse voedingen los kopen voor die 486 en hoe duur zijn ze. En doen de andere dingen zoals de cdromspeler en de geluidskaart het nog? De voeding is 110v en 220v. Hij is denk ik doorgebrand.
Ja je kan nu nog een AT voeding kopen. (heb je nodig voor 486) voor 50 piek heb je al een 200W d8 ik
Probeer eens een PCdump beurs of zoiets dergelijks. Je komt een heel eind met een geeltje denkik omdat die beestjes weinig voeding gebruikten toen en niemand nog zit te wachten op zo'n voeding. Hoeveel watt is de voeding die er nu in hing? Dat staat er vast wel ergens op, zo eentje er bij kopen en kijken of het spul nog werkt. Controlleer ook even hoe de voeding ingesteld staat (knopje achterop laat je kiezen tussen 110 en 220v en moet dus op 220 staan anders heb je weer een ontploffingOp vrijdag 07 september 2001 18:02 schreef ariebanaan het volgende:
Ik kreeg een 486 van school met 4mb ram geheugen en een harddisk van 124mb. Toen ik de computer in het stopcontact stopte. Paf vonken uit de voeding en hij deet het niet meer. (kortsluiting) No had ik wat vragen want ik denk toch niet dat die voeding het nog doet. Kan je losse voedingen los kopen voor die 486 en hoe duur zijn ze. En doen de andere dingen zoals de cdromspeler en de geluidskaart het nog? De voeding is 110v en 220v. Hij is denk ik doorgebrand.
P.S Heb hier zelf nog wel een oude voeding liggen van 185 Watt
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Kan zo bij de standaart electro boer kopen maar je moet je af vragen of het wel waard is... je hebt dan een voeding die net zoveel waard is als de hele computer
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Okee heel erg bedankt. Maar waar woon je? en wat is dan je em@il adresOp vrijdag 07 september 2001 19:44 schreef ExiRana het volgende:
Als je er een nodig hebt ik heb nog wel een oude AT voeding voor je.Mag je wel hebben.
Pagina: 1