Honeywell Lyric T6 verbindt niet meer met WiFi

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:38
Ha,

Ik ben al dagen aan het klooien met onze thermostaat en ik krijg het niet aan de praat dus ik hoop dat jullie kunnen helpen.

Al een tijdje verbindt de Honeywell T6 niet meer met Wi-Fi, waardoor deze ook niet meer uitgaat als wij weggaan (GeoFencing) en we niet op de app kunnen besturen. Het irritante is ook dat hij niet zonder de Resideo app in te stellen is in een schema. Hierdoor hebben we al ruim een week onnodig hoog gasverbruik.

Ik heb de stappen gevolgd in de app om te resetten (5 seconde scherm ingedrukt houden tot er een laad teken komt) ook bij de instellingen op de Honeywell zelf geprobeerd om via het menu de Wi-Fi in te stellen, maar het resultaat is continue hetzelfde: de tekst die er moet komen (TSTAT boven de temp) komt niet, maar het laadteken blijft 10-15minuten zichtbaar en dan is er niks gebeurd (en kan je niks doen om het te stoppen) en kom je weer terug op het startscherm. De thermostaat verwijderen in de app en opnieuw proberen in te stellen lukt ook niet omdat het apparaat vervolgens niet gevonden kan worden (heeft tenslotte geen verbinding).

Met Google kom ik er niet uit wat ik anders nog kan proberen. Hopelijk hebben jullie tips. Bvd!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Hoe is je wifi ingericht en laat je em verbinden naar een apart 2.4ghz netwerk? dat wilt namelijk helpen.

Ook kan het helpen em helemaal te resetten via de geavanceerde opties (5 sec ff streepjes onderin beeld inhouden).

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields