Hallo, kan ik om wat inzicht vragen? Ik wil graag een verbruikoverzicht interpreteren van een kantoorpand, maar weet niet hoe het ideale verbruik eruit ziet. Het gaat an sich niet om de hoogte van de verbruiken, maar meer om het verloop (inschakelen en uitschakelen).
De schommelingen gedurende een week lijken me vrij normaal. Want geen aanwezigheid in de nacht en de weekenden. Zou dat meer uitgevlakt moeten zijn? Hieronder het algemene E verbruik over een paar dagen
/f/image/KAF19wHzU3CTauFg6SysrTBz.png?f=fotoalbum_large)
Als ik hieronder kijk naar een doorsnee dagverbruik zie ik geen pieken en dallen. Dat wijst mij erop dat het vrij gelijkmatig is verdeeld gedurende een dag. Zijn hier nog meningen over?
/f/image/YvyzqjmHFnoQpL4dPm3YHgTm.png?f=fotoalbum_large)
Hieronder een plaatje van het algemene GAS verbruik van de afgelopen dagen (gasgestookte luchtverwarming). Is dat zoals je zou mogen verwachten?
/f/image/jombSuS8ZSSsJ6w9QHxUeT7V.png?f=fotoalbum_large)
En hieronder is het GAS verbruik van vorige week, ingezoomd over twee werkdagen (dinsdag en woensdag). Lijkt normaal en niet pendelend. Lijkt dit jullie goed ingesteld?
/f/image/UJ0tT0p3Jk2kXzDRc5Q6U5ff.png?f=fotoalbum_large)
Bedankt vast!
De schommelingen gedurende een week lijken me vrij normaal. Want geen aanwezigheid in de nacht en de weekenden. Zou dat meer uitgevlakt moeten zijn? Hieronder het algemene E verbruik over een paar dagen
/f/image/KAF19wHzU3CTauFg6SysrTBz.png?f=fotoalbum_large)
Als ik hieronder kijk naar een doorsnee dagverbruik zie ik geen pieken en dallen. Dat wijst mij erop dat het vrij gelijkmatig is verdeeld gedurende een dag. Zijn hier nog meningen over?
/f/image/YvyzqjmHFnoQpL4dPm3YHgTm.png?f=fotoalbum_large)
Hieronder een plaatje van het algemene GAS verbruik van de afgelopen dagen (gasgestookte luchtverwarming). Is dat zoals je zou mogen verwachten?
/f/image/jombSuS8ZSSsJ6w9QHxUeT7V.png?f=fotoalbum_large)
En hieronder is het GAS verbruik van vorige week, ingezoomd over twee werkdagen (dinsdag en woensdag). Lijkt normaal en niet pendelend. Lijkt dit jullie goed ingesteld?
/f/image/UJ0tT0p3Jk2kXzDRc5Q6U5ff.png?f=fotoalbum_large)
Bedankt vast!