@
Eric van Ballegoie Kun je uitleg geven waarom er voor gekozen is om de frontpage vol te stoppen met de verschillende (sub) BBG's ipv 1 link naar het algemeen arikel (waarin alle verschillende sub-BBG's staan).
Ik snap het natuurlijk als er die dag maar 1 BBG een update krijgt (bijvorbeeld best 4k voor gaming videokaarten) maar als er iedere keer 5+ artikelen erop gegooid wordt dan is het in mijn optiek zwaar overbodig en rommelig. Vervolgens ontbreken de benchmarkresultaten per sub-BBG en is er gekozen om deze weer in 1 ander artikel te plaatsen.
Sorry, maar ik vind het maar enorm rommelig worden zo. Alles verwijst naar elkaar en je moet meerdere artikelen lezen om een volledig beeld te krijgen. En dan heb ik het verder nog niet over de inhoud zelf van de sub BBG's.. Ik kan er weinig anders in zin dan:
- bij alles praktisch dezelfde inleiding enkel de woorden 1080/1440/4k zijn anders
- 2x een samenvatting van zowel een nvidia als een amd kaart
- per sub-BBG de prestatie-index
- een prijs-prestatieverhouding tekst die voor 90% hetzelfde is en enkel de variabelen van videokaart en prijs aanpast.
Ik kan niets anders concluderen dan dat er 3 artikelen zijn die voor 90% een kopie van elkaar zijn en de rest uit 10% bestaat die variabel aangepast wordt n.a.v. wat er moet komen (4k = dit, 1440 = dat, etc.)
Het doet mij nog het meeste denken aan van die SEO-pagina's die voor het grootste deel door AI geschreven danwel samengesteld zijn.
De oude opzet van BBG was veel meer 1 geheel en gaf de indruk dat het echt een opzichzelfstaand artikel was. Dat kan ik met de nieuwe opzet absoluut niet zeggen!
Als ik op zoek ben naar een stille maar snelle videokaart en ik open met die vraag de BBG dan krijg ik mijn vraag niet beantwoord. Mede omdat bijvoorbeeld geluid ook niet wordt meegenomen in de BBG omdat ze enkel de "algemene en gemiddelde scores" per model pakken. Het is dus jammer dat er ontbreekt wat nu echt "de beste" videokaart (per categorie) is van zowel nvidia als amd. Er worden 2 modellen weergegeven en vervolgens mag je alsnog zelf gaan uitzoeken welke van de 10+ merken je moet pakken waarbij sommige merken (zoals Asus en Gigabyte) er een heleboel hebben met minimale verschillen. Als je geluk hebt zijn deze een keer in een eerdere review meegenomen maar voor het overgrote deel wordt je alsnog met een kluitje in het riet gestuurd.
[
Voor 86% gewijzigd door
MazeWing op 20-02-2024 07:46
]