Mobile Duron?

Pagina: 1
Acties:

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 15:07
Zoals meerdere van jullie ben ik op zoek naar een nieuwe laptop.
Mijn eisen zijn vrij simpel:
-beetje stevig design
-snel
-goedkoop

Nu zag ik bij dynabyte.nl een sony vaio staan met een Duron 850, (zie hieronder) voor 3699,-
--------------------
14.1" TFT beeldscherm AMD Duron 850 MHz processor 128 MB SDRAM geheugen 64 kB L2 cache 8 MB ATI 3D Rage Mobility-M1 videokaart 10 GB harddisk 8-speed DVD-rom Verwijderbare 1.44 MB diskdrive Windows sound system 3D Surround Built-in stereo speakers Standaard microfoon 56k V.90 intern modem Touchpad Ethernetkaart i.Link, 2 USB, VGA out, parallelle, seriële aansluiting 12 Maanden garantie en nog een zooi software
--------------------
Aangezien ik hier maar weinig nog over die mobile durons gelezen heb hier dus de vraag: Is dit wat?

Graag wat advies.

bvd. :)

Verwijderd

ja hoor!

en de vaio's zien er echt geil dun uit!! :9~

• TricTrac
Wel heel kort door de bocht :)

Ok.. het is wel een antwoord maar toch

Verwijderd

Ik heb geen ervaringen met moblie duron's, maar wel met het design van die dingen..beter iig zijn mijn vierkante bak.

Maar voor zo'n bedrag zal je 'em vast wel een paar dagen kunnen testen voor je tot aanschafg overgaat.

• TricTrac
Het gaat mij er vooral even om wat nu bv. het groote verschil is tussen een mob. celly en deze duron...

ennuh... wattis b.v. i-link? is da net zoiets als firewire ofzow?

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik heb grofweg 3 criteria voor een laptop: in ieder geval 14" TFT, minstens 128 MB, en geen celeron. daar voldoet deze aan en voor een leuke prijs.

• TricTrac
Uhh... het gaat eigelijk wel over mijn criteria hier en niet de jouwe :)

Wat nuttige info zou zeer op prijs gesteld worden :'(

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik vind dit wel wat dus ja.

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:24
Duron zal zeker beter presteren dan Celeron, maar ik denk dat hij net niet het niveau van een P3 haalt. Daarnaast verkeren de chipsets voor Mobile Duron en Athlon 4 nog in een vroeg stadium dus ze zullen misschien nog niet optimaal presteren. Maar de Duron-laptopjes zijn wel heel scherp geprijsd dus een (beter) alternatief voor een Celeron is het zeker.
Pagina: 1