Zet inventaris niet automatisch bovenaan na aanpassing

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 20:31

Zorian

What the fox?

Topicstarter
1. Welk probleem ervaar je?

Mijn 'probleem' is dat ik graag mijn inventarissen op een bepaalde rangschikking/orde heb, en als ik dan vervolgens iets aanpas in een ander inventaris die lager op de lijst staat knalt die na de aanpassing naar nummer 1. Wil ik de volgorde behouden, moet ik elk inventaris 1 voor 1 openen en meteen weer opslaan in omgekeerde volgorde totdat de volgorde weer naar wens is.

2. Waarom is dat een probleem?

Omdat ik graag een rangschikking/orde wil hebben. :p

3. Hoe vaak loop je er tegenaan?

Elke keer dat ik een aanpassing maak in een inventaris welke niet bovenaan staat. :p

4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?

Lekker de lijst op de oude plek laten staan en de aanpassing in de lijst verwerken. Daarvoor hoeft ie echt niet meteen op nummer 1 te staan. :) Eventueel een manier om die volgorde te veranderen met drag/drop of (lekker ouderwets) bij elk inventaris een rangschikkingsnummer kunnen ingeven ofzo. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Begrijpelijke wens. Hiervoor geldt hetzelfde als ik zojuist in een ander topic heb gereageerd: jelle. in "Inventaris & Wenslijst Responsive UI". Voor nu heeft dit onderdeel dus niet onze aandacht helaas, maar zodra we dit gaan aanpakken, zullen we zeker kijken naar hoe bewerken en opslaan het beste werkt. Voor nu sluit ik dit topic.

Dit topic is gesloten.