Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gaming (max 1440p), Cyberpunk, Baldur's gate, CoD etc. Daarnaast wil ik graag PC games streamen naar mijn Quest 3, alyx, arizona sunshine en resident evil e.d.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal 1400 euro kosten incl btw en exclusief montage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
M2 SSD WD black SN770
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een wat stillere built, niet een must maar voor kleine meerprijs zeker wenselijk
Wat verwacht je van ons?
Optimalisatie van deze built. Heeft het nog zin om iets meer te investeren in een betere CPU of te besparen op een moederbord? Door bijvoorbeeld voor een micro ATX te gaan. Daarnaast ben ik benieuwd of het de moeite waard is om nog even te wachten (max 6 weken) i.v.m. de nieuwe ryzen 8000 serie.
Voornamelijk gaming (max 1440p), Cyberpunk, Baldur's gate, CoD etc. Daarnaast wil ik graag PC games streamen naar mijn Quest 3, alyx, arizona sunshine en resident evil e.d.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal 1400 euro kosten incl btw en exclusief montage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
M2 SSD WD black SN770
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 201,- | € 201,- |
1 | Moederborden | ASRock B650M PG Riptide | € 164,- | € 164,- |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 7800 XT 16GB GDDR6 | € 583,- | € 583,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Chalk White | € 139,- | € 139,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 FX Black | € 43,21 | € 43,21 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 114,89 | € 114,89 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 700W | € 95,07 | € 95,07 |
Totaal | € 1.340,17 |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een wat stillere built, niet een must maar voor kleine meerprijs zeker wenselijk
Wat verwacht je van ons?
Optimalisatie van deze built. Heeft het nog zin om iets meer te investeren in een betere CPU of te besparen op een moederbord? Door bijvoorbeeld voor een micro ATX te gaan. Daarnaast ben ik benieuwd of het de moeite waard is om nog even te wachten (max 6 weken) i.v.m. de nieuwe ryzen 8000 serie.