Azure betalingsprofiel cc of dc?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappie_k
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22-07 18:24
Ik lees op sommige plekken dat je toch een debit/betalingskaart zou moeten kunnen toevoegen aan Azure, ook voor de 'free subscription', maar als ik het ga proberen lijkt ms steeds enkel een creditcard te accepteren.

Weet iemand of er toch een manier is om een debitcard te koppelen ipv een creditcard voor o.a. de azure free sub?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 21:58

DarkSide

theres no place like ::1

Ik dacht alleen Creditcards.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8q-Xwz1f__TqiZdJoRkNjj7Ncug=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UrdjQHcNbLzwcNzNtHSBIzoT.png?f=fotoalbum_large

ook voor de eerste free version waarbij je tijdelijk wat credits krijgt. En wat basis voorzieningen.
moet je een CC toevoegen.
Als je daarna toch iets bouwt op een pay as you go manier. Wat buiten de credits valt komt er wel een rekening.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappie_k
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22-07 18:24
Precies die groen gemarkeerde tekst, brengt mij dus weer op twijfelen... zou Nederland dan precies buiten die scope vallen van 'most countries'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 21:58

DarkSide

theres no place like ::1

geen idee eigenlijk
Heb gewoon een CC gekoppeld. Kan me ook niet herrinneren of ik iets anders kon koppelen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:58

nelizmastr

Goed wies kapot

Bij iedere bank kun je zonder al te veel issues prima een credit card aanvragen, wat belet je :)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:52
nelizmastr schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 21:36:
Bij iedere bank kun je zonder al te veel issues prima een credit card aanvragen, wat belet je :)
Dit idd - en als je bang bent voor credit cards: je kunt bv gewoon vragen om een hele lage limiet bijvoorbeeld €1000 of in die orde. Verder, door in te stellen op elke maand het volledige bedrag afschrijven, betaal je geen rente.

Alleen het hebben van de card op zich kost wel iets (per jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:58
Het kan wel maar momenteel buiten de VS alleen via een service request https://learn.microsoft.c...t-up-pay-by-wire-transfer

Je dient eerst een pay-as-you-go te activeren met de CC om vervolgens kan je een service request doen voor debit.

Als het zakelijk is kan je ook kijken naar een partner en daar een Azure NCE afsluiten. Dan stuurt de partner je aan het eind van de maand de factuur.

[ Voor 19% gewijzigd door HKLM_ op 17-01-2024 22:15 ]

Cloud ☁️

Pagina: 1