Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdb007
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 17-01-2024
Ik heb sinds vandaag een probleem met het invoeren van mijn pincode voor sim kaart . Ik ken mijn code nog maar scherm reageert niet. Heb al een restart gedaan door volumeknop ter gelijker tijd met startknop in te drukken maal helaas ik kan mijn code niet indrukken. Iemand een oplossing dan hoor ik het graag. Thx
Ps ik gebruik nog een ouder toestel een Samsung galaxy a50.

Beste antwoord (via rens-br op 17-01-2024 20:30)

• Gdb007
Allen bedankt voor jullie reactie. Maar spijtig genoeg heb ik ontdekt dat mijn scherm stuk was en moest vervangen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:08

Mavamaarten

Omdat het kan!

Je kan met een verloopje een USB-muis aansluiten en zo je pinpad bedienen. Dan kan je erachter komen of je touchscreen (digitizer) kapot is, zo klinkt het wel.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Gdb007 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 19:53:
Ik heb sinds vandaag een probleem met het invoeren van mijn pincode voor sim kaart . Ik ken mijn code nog maar scherm reageert niet. Heb al een restart gedaan door volumeknop ter gelijker tijd met startknop in te drukken maal helaas ik kan mijn code niet indrukken. Iemand een oplossing dan hoor ik het graag. Thx
Ps ik gebruik nog een ouder toestel een Samsung galaxy a50.
Als het alléén de PIN-Code op/van je SIM kaart (en dus niet de PIN code van je toestel zelf) betreft: Die SIM kaart even in een ander toestel plaatsen en daar de PIN-Code (van de SIM) verwijderen.

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 16-01-2024 19:59 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Gdb007
Allen bedankt voor jullie reactie. Maar spijtig genoeg heb ik ontdekt dat mijn scherm stuk was en moest vervangen.