Wachten op aanbiedingen oled LG G3?

Pagina: 1
Acties:
  • 480 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurits1
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 21-04 08:37
Ik zoek een?

Tv nu kopen? Of nog 2 maanden wachten en "hopen" op een Sale als het nieuwe model uitkomt om zo geld te besparen.
uitvoering: LG OLED evo G3 65" Zwart

Mijn vraag is voornamelijk of die nog wel veel kan gaat zakken, want is het 2023 flagship model die al een aardige bodem prijs aantik als je hem met andere merken verglijk?

Als ik naar de prijst rent kijk zakt die nog steeds langzaam maar als ik bij bijvoorbeeld de samsung S90C kijk zijn al die euro modellen en prijsvechters al uitverkocht waardoor ook de prijs weer is gaan stijgen.

Heb nu de "grote" 50 inch plasma tv van mijn vriendin staan, dus kan nog wel wachten als ik me er een paar honderd euro mee bespaar, maar wil ook niet mis grijpen zoals nu met de S90C is gebeurt.

Wat is jullie ervaring hierin als je terug kijk op afgelopen jaren?

[b]/b]
budget 2200

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
woonkamer tv voor zowel af en toe console gamen

Wat heb je zelf al gevonden?
uitvoering: LG OLED evo G3 65" Zwart

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Voor wie wacht komt alles steeds te laat. het lijkt me je eigen keuze wat je doet, en een glazen bol heb ik niet

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:16

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

TimFelten in "OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic"

2045 Euro incl BTW

Eens met @Hackus ; niemand heeft glazen bol dus...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurits1
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 21-04 08:37
Bedankt voor de reacties, mijn insteek met vragen naar de toekomst is ook niet om jullie glazen bol of tarot kaarten te laten trekken, dan had ik wel over crypto gevraagt.

Meer mijn hoop dat er misschien iemand is die de afgelopen jaren meer op de hoogte is gebleven op prijsverlopen richting de uitgave van nieuwe modelen.

Als je terug kijk op afgelopen jaren, kan je dan zeggen dat binnen afzienlijke tijd van uitgave van nieuwe generatie de voorganger flagship tvs nog verder in prijs zakken, en dan bedoel ik niet de grote sites zoals mediamarkt of coolblue want die hebben duidelijk nog best rek qua prijs, maar dan op de nu al goedkopere sites of blijven die meestal rond een bepaald bedrag hangen en gaan de andere grotere daar naar toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:34

CyBeRSPiN

sinds 2001

@maurits1 kijk in dat aanbiedingen topic. Met gewoon bestellen krijg je niet de beste prijs. Je zult moeten bellen/chatten/mailen om een deal te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 00:53
TV prijze zijn dynamisch en fluctueren.

Jij bent niet de enige die op zoek is naar een leuke deal op een overjarig model, fabrikanten weten dit ook en gooien de inkoopprijs omhoog. Zodat het verschil tussen een nieuwe en overjarig model kleiner wordt om zo de consument richting het nieuwe model te pushen.

Hiernaast speelt vraag en aanbod uiteraard ook een belangrijke rol, heeft bijv. LG nog een overvloed aan G3 modellen in 65'' dan zal het eerder/ sneller de inkoopprijs laten zakken.

De komend tijd zal er vanuit LG geen prijsdaling komen, de bodemprijs voor de LG 65G3 zal in de komende half jaar richting de 1800 - 1900 euro zakken.

Neem contact op met de winkel waar MAX3400 naar linkt en ga lekker van je nieuwe TV genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dit is toch vooral een glazen bol topic en daar gaan we niet aan beginnen. Bij deze dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.