Mijn vraag
Ik heb voor ons bedrijf een database gebouwd in MS Access. Nu willen we meerdere gebruikers tegelijk gebruik laten maken van MS Access.
We hebben 1 navigatieformulier waarvandaan alle werknemers gaan werken.
1 - Hoe is het mogelijk om te zorgen dat alle werknemers in het zelfde document kunnen werken?
Want als ik nu met 2 gebruikers in het bestand zit wordt er een kopie gemaakt.
Het bestand is opgeslagen als Microsoft Access Record-Locking Information (.laccdb) in de onedrive. Moet ik bestand opslaan als sharepoint? zie onderstaande afbeelding.
2 - Moet het formulier perse gesplitst zijn? Ik zie hier niet echt de meerwaarde van in.
3 - Is het mogelijk om het formulier als applicatie weer te geven en niet in ms access?
Relevante software en hardware die ik gebruik
- MS Access (incl. code VBA)
- Onedrive (in de verkennermap)
Ik heb voor ons bedrijf een database gebouwd in MS Access. Nu willen we meerdere gebruikers tegelijk gebruik laten maken van MS Access.
We hebben 1 navigatieformulier waarvandaan alle werknemers gaan werken.
1 - Hoe is het mogelijk om te zorgen dat alle werknemers in het zelfde document kunnen werken?
Want als ik nu met 2 gebruikers in het bestand zit wordt er een kopie gemaakt.
Het bestand is opgeslagen als Microsoft Access Record-Locking Information (.laccdb) in de onedrive. Moet ik bestand opslaan als sharepoint? zie onderstaande afbeelding.
:fill(white):strip_exif()/f/image/IFK7eMwvxcFJa0fjbxi0Tgpy.png?f=user_large)
2 - Moet het formulier perse gesplitst zijn? Ik zie hier niet echt de meerwaarde van in.
3 - Is het mogelijk om het formulier als applicatie weer te geven en niet in ms access?
Relevante software en hardware die ik gebruik
- MS Access (incl. code VBA)
- Onedrive (in de verkennermap)