Mijn huidige desktop heeft 6 jaar trouwe dienst verleend, maar produceert nu demonische geluiden en begint flink te haperen. Tijd voor een nieuwe dus!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zoek een PC om 4K te gamen (Darktide, Starfield, Witcher 3). Voor mijn werk moet ik er GIS applicaties (ArcGIS Pro, QGIS) op kunnen draaien. Ik gebruik twee beeldschermen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ben enigszins flexibel, maar zit te denken aan 1500-2000.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik hoor verdeelde meningen over Nvidea vs AMD GPU's. Ik sta voor beide open. Voor mijn werk begrijp ik dat Nvidea beter en betrouwbaarder is. Voor gaming en de portemonnee neig ik eerder naar AMD, bijvoorbeeld de RX 7900 GRE. Ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua behuizing hou ik van compact en stijlvol, zoals uitvoering: Jonsbo D31 MESH Zwart
Het zou ook mooi zijn als hij niet veel geluid produceert.
2TB SSD
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Hebben jullie suggesties voor een setup met deze wensen en prijsklasse?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zoek een PC om 4K te gamen (Darktide, Starfield, Witcher 3). Voor mijn werk moet ik er GIS applicaties (ArcGIS Pro, QGIS) op kunnen draaien. Ik gebruik twee beeldschermen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ben enigszins flexibel, maar zit te denken aan 1500-2000.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik hoor verdeelde meningen over Nvidea vs AMD GPU's. Ik sta voor beide open. Voor mijn werk begrijp ik dat Nvidea beter en betrouwbaarder is. Voor gaming en de portemonnee neig ik eerder naar AMD, bijvoorbeeld de RX 7900 GRE. Ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua behuizing hou ik van compact en stijlvol, zoals uitvoering: Jonsbo D31 MESH Zwart
Het zou ook mooi zijn als hij niet veel geluid produceert.
2TB SSD
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Hebben jullie suggesties voor een setup met deze wensen en prijsklasse?