Een kennis van mij kan goedkoop aan de volgende onderdelen komen, mijn grote vraag is of ik dit compatible is met elkaar of dat ik grote fouten maak. Meestal maak ik AMD systemen en ik ben wat in twijfel over het geheugen. Dit heb ik wel vanaf de QVL van het moederbord gepikt. Hij koopt later nog een videokaart bij als het budget het toelaat, vandaar de wat ruimere voeding. Koeling en SSD kiezen we zelf ter plekke nog.
Ik zoek een?
Moederbord, processor, geheugen en voeding.
Wat is je budget?
Niet van toepassing, gaat om een bestaande selectie.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hij gaat er op gamen, games als Cyberpunk moeten op 1080p een beetje netjes draaien. Gewoon een degelijk systeem waar hij een aantal jaren games op high/medium kan gaan spelen. Ray-tracing is bijvoorbeeld geen eis. Enkel de systeemkast en wat oude SSD's worden van zijn oude systeem overgezet.
Ik zoek een?
Moederbord, processor, geheugen en voeding.
Wat is je budget?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hij gaat er op gamen, games als Cyberpunk moeten op 1080p een beetje netjes draaien. Gewoon een degelijk systeem waar hij een aantal jaren games op high/medium kan gaan spelen. Ray-tracing is bijvoorbeeld geen eis. Enkel de systeemkast en wat oude SSD's worden van zijn oude systeem overgezet.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i5-13400 Tray | € 216,22 | € 216,22 |
1 | Moederborden | ASUS Prime B760M-K | € 127,97 | € 127,97 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z5 RGB F5-6000J3636F16GX2-TZ5RK | € 114,90 | € 114,90 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 750 - V2 - Full Modular | € 93,90 | € 93,90 |
Totaal | € 552,99 |