Toon posts:

Mails online lezen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen! :o

Binnen een paar weken ga ik naar univ, maar daar heb ik dan geen pc meer. Ik zou het wel cool vinden dat ik mijn mails kan blijven lezen (bijvoorbeeld op een putertje in de bieb...) via het web. Dus een webmail zeg maar. Ik heb nu al zo'n service gevonden op http://www.mail2web.com , maar dat staat me eigenlijk niet zo erg aan. Mijn redenen:
- Je kan niet instellen FROM, sommige mensen weten dus niet van wie de mails komen (from = je mail)
- Onder elke gestuurde mail geeft hij zo'n reclameboodschap.

Weten jullie misschien betere alternatieven voor zo'n webmail? Zou wel tof zijn!

Bedankt! Ik hoor wel van je!

Oh ps: Ik heb een eigen webserver op inet met PHP/MYSQL, dus een eigen script mag geen probleem opleveren.

Verwijderd

Met een beetje geluk biedt je universiteit je ook webmail aan.
Je kunt een scriptje zoeken op www.hotscripts.com
En op www.twigger.nl zit volgens mij ook een studentenversie.
Maar ik heb gewoon webmail via de universiteit (Utrecht) :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 september 2001 17:25 schreef johnny appleseed het volgende:
Met een beetje geluk biedt je universiteit je ook webmail aan.
Je kunt een scriptje zoeken op www.hotscripts.com
En op www.twigger.nl zit volgens mij ook een studentenversie.
Maar ik heb gewoon webmail via de universiteit (Utrecht) :)
Ik ben misschien vergeten te melden dat ik eigenlijk 3 POP accounts heb (bij 3 verschillende ISPS). Ik wil dus een "optie" waar ik eigen POP servers kan adden.. als je me snapt. Met een webmail van het univ alleen ben ik niet veel zeg maar.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Op vrijdag 07 september 2001 17:28 schreef DiEana het volgende:

[..]

Ik ben misschien vergeten te melden dat ik eigenlijk 3 POP accounts heb (bij 3 verschillende ISPS). Ik wil dus een "optie" waar ik eigen POP servers kan adden.. als je me snapt. Met een webmail van het univ alleen ben ik niet veel zeg maar.
Je kan bij Hotmail toch poppen?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 september 2001 17:36 schreef rdgf het volgende:

[..]

Je kan bij Hotmail toch poppen?
Die reclame vind ik niet echt boeiend.. Als er onder elke mail zo'n reclame balk staat.. staat niet mooi :(