Ik heb een tijd geleden een wastafel gemonteerd, maar door dit specifieke model heb ik vaak last van een verstopte afvoer direct bij de plug. Er zit vaak veel haar van mijn vrouwelijke medebewoners in de afvoer, waardoor de boel niet goed meer doorloopt. Een ontstopper werkt niet goed, en chemie in de afvoer houd ik niet van. Dat betekent dus nu al 3x de afvoer leeghalen in een paar maanden tijd. Toch wat veel, vind ik.
Zo'n gootsteenzeefje past helaas niet, die zijn te groot en komen tegen de rand. Ook heb ik al een klein, dun stukje spons en een theezeefje geprobeerd, maar die laten niet genoeg water door.
Heeft iemand nog een idee voor dit kleine maar irritante probleem? Hieronder de foto's van de plug / afvoer (stenen plankje ligt normaal gesproken erop).
:strip_exif()/f/image/UvWQM7YeHWLkxALakuGC31J7.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo'n gootsteenzeefje past helaas niet, die zijn te groot en komen tegen de rand. Ook heb ik al een klein, dun stukje spons en een theezeefje geprobeerd, maar die laten niet genoeg water door.
Heeft iemand nog een idee voor dit kleine maar irritante probleem? Hieronder de foto's van de plug / afvoer (stenen plankje ligt normaal gesproken erop).
:strip_exif()/f/image/UvWQM7YeHWLkxALakuGC31J7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5skgH99oM7RlMqddijYOqSDu.jpg?f=fotoalbum_large)