Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.o
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 15-01-2024
Ik heb een oude pc build vernieuwd,nieuw mobo, processor,geheugen,koeling enz..Alleen beeldscherm ,muis , toetsenbord en voeding zijn gebleven.

Alles geïnstalleerd en voor eerste keer opgestart.De fans en lichtjes werken allemaal pc ook ,alleen krijg ik geen beeld op het scherm.
Ik gebruik een ryzen 5700G processor met geïntegreerde graphics.Wat zie ik hier over het hoofd?Eerste keer dat ik geïntegreerde graphics gebruik btw.

Setup
Mobo : Asus rog strix B550-f gaming
Processor: AMD ryzen 7 5700G
Opslag: Samsung 980 m2
Geheugen: G SKILL RIPJAWS F4-3200C16D-32GVK
Voeding : cooler master V550

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skate master
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:47

skate master

Autodesk Educator Expert

Wel de juiste drivers geïnstalleerd?
Klinkt als een driver issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roald98
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-09 09:47
als je kijkt naar de debug leds branderen er daar een paar van dat zou een fout in een component kunnen laten zien? https://www.asus.com/support/FAQ/1042678/
anders kan je eventueel als dat beschikbaar is een andere monitor gebruiken om te testen/eventueel je tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 11:16

SA007

Moderator Tweaking
Move naar PMG, denk dat dit een moederbord probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Met geen beeld bedoel je helemaal geen post?

Hoe sluit je je monitor aan, welke aansluiting en wat voor monitor is het?

BIOS batterij er even uitgehaald?

Kan ook goed zijn dat je BIOS nog geüpdatet moet worden. Vanaf versie 1401.
Zie support list: https://rog.asus.com/moth...aming-model/helpdesk_cpu/

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

wat voor aansluiting heb je gebruikt en welk type aansluiting staat je monitor op ingesteld ? want het klinkt bijvoorbeeld alsof je je monitor op displayport heb gezet terwijl je een hdmi aansluiting hebt (of vice versa)

[ Voor 40% gewijzigd door knightofn1 op 16-01-2024 12:05 ]

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_duck
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 07:19
iets meer info. graag, beeld heeft het nooit gedaan. ok geen post boot (en bios) enzo?

check even de led fout code op de mainbord. dan kan je kijken waar ongeveer het probleem zit.

mem goed geinstalleerd? juist banken gebruiken, zie manual. of gebruik 1 module. probeer ook een andere bank met 1 module.

alle power connectoren aangesloten ook die boven aan? dus niet allen de 24 polige contector.

je monitor in de menu een factory reset geven van je instellingen. als Gsync en/of freesync aan staan kan dit problemen geven met het beeld.
Pagina: 1