Mijn vraag
Sinds enige tijd zijn mijn mounted netwerkschijven pas zichtbaar nadat ik verkenner heb herstart. Dit heeft tot een aantal weken geleden gewoon gewerkt... er is zover ik mij kan herinneren ook niets veranderd wat dit zou kunnen veroorzaken.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 22h2
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Uiteraard heb ik hierover flink gegoogled maar kom eigenlijk niet verder dan de standaardoplossingen.
-lokale drives zijn wel zichtbaar
-unmounten en weer mounten werkt niet (het zijn meerdere drives die ik via een .bat mount, wordt altijd eerst een unmount gedaan btw)
-enabled linked connections in het register nagekeken, staat ingesteld zoals het hoort
-nodrives niet aanwezig in register
-drives zijn wel zichtbaar via cmd -> net use
-drives zijn wel zichtbaar via "opslaan als" dialoogvensters e.d.
Iemand nog een idee?
Sinds enige tijd zijn mijn mounted netwerkschijven pas zichtbaar nadat ik verkenner heb herstart. Dit heeft tot een aantal weken geleden gewoon gewerkt... er is zover ik mij kan herinneren ook niets veranderd wat dit zou kunnen veroorzaken.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 22h2
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Uiteraard heb ik hierover flink gegoogled maar kom eigenlijk niet verder dan de standaardoplossingen.
-lokale drives zijn wel zichtbaar
-unmounten en weer mounten werkt niet (het zijn meerdere drives die ik via een .bat mount, wordt altijd eerst een unmount gedaan btw)
-enabled linked connections in het register nagekeken, staat ingesteld zoals het hoort
-nodrives niet aanwezig in register
-drives zijn wel zichtbaar via cmd -> net use
-drives zijn wel zichtbaar via "opslaan als" dialoogvensters e.d.
Iemand nog een idee?
[ Voor 3% gewijzigd door MicGlou op 15-01-2024 14:11 ]