Wat ga je met je laptop doen?
Gamen. Af en toe tekst verwerken.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken?
Windows. Office.
Wat is je budget?
Max 2200 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Sporadisch.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Wil graag n nieuwe laptop aanschaffen waar ik jaren mee vooruit kan. De nieuwste games op de hoogste settings kunnen draaien en belangrijk NIET TE VEEL HERRIE.
Heb vorige week een MSI vector GP68 HX 13V gekocht. I9 RTX 4080 16 GB 16 inch bij Bol.com. Prima laptop. maar nadat ik alle drivers had geupdate en n vrij lichte game ging opstarten werd ik weggeblazen door de fans. Zo erg dat ik het hinderlijk vind. Dit in silence mode en lage instellingen in de game. Zodoende wil het terug sturen.
Nou weet ik dat een laptop gekoeld moet worden en vooral bij n zwaar programma/game is. Maar dit is te storend voor mij en mn omgeving.
Weet niet of het normaal is bij n 4080 kaart dat het zoveel herrie maakt?
Iemand tips of ervaring hiermee?
Kan iemand mij adviseren welke high end laptop voor dit budget wel geschikt is?
Gamen. Af en toe tekst verwerken.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken?
Windows. Office.
Wat is je budget?
Max 2200 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Sporadisch.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Wil graag n nieuwe laptop aanschaffen waar ik jaren mee vooruit kan. De nieuwste games op de hoogste settings kunnen draaien en belangrijk NIET TE VEEL HERRIE.
Heb vorige week een MSI vector GP68 HX 13V gekocht. I9 RTX 4080 16 GB 16 inch bij Bol.com. Prima laptop. maar nadat ik alle drivers had geupdate en n vrij lichte game ging opstarten werd ik weggeblazen door de fans. Zo erg dat ik het hinderlijk vind. Dit in silence mode en lage instellingen in de game. Zodoende wil het terug sturen.
Nou weet ik dat een laptop gekoeld moet worden en vooral bij n zwaar programma/game is. Maar dit is te storend voor mij en mn omgeving.
Weet niet of het normaal is bij n 4080 kaart dat het zoveel herrie maakt?
Iemand tips of ervaring hiermee?
Kan iemand mij adviseren welke high end laptop voor dit budget wel geschikt is?