Hi all,
Ik wil voor einde van deze maand een nieuwe workstation samen stellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijke bedoeld voor werken met Unreal Engine, Blender, After Effects en verschillende lokale AI toepassingen (voornamlijke Stable Diffusion).
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 5000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen randapparatuur nodig. Enkel een desktop PC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een NVIDIA graphics card, met mijn voorkeur 4090. Genoeg opslag. Momenteel 5TB en merk dat dat echt het minimum is. Ruimte voor een tweede videokaart is prettig voor de toekomst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
NVIDIA voor GPU. Rest vrij.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al wat componenten bij elkaar gezocht. Gezien het een tijd geleden is sinds ik mijn laatste PC in elkaar heb gezet zou het fijn zijn om een kritische blik te krijgen of dit voor nu (en de toekomst) een goede build is, en waarbij alle componenten bij elkaar werken.
Setup waar ik zelf aan zit te denken en graag feedback op ontvang.
Bedankt.
Ik wil voor einde van deze maand een nieuwe workstation samen stellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijke bedoeld voor werken met Unreal Engine, Blender, After Effects en verschillende lokale AI toepassingen (voornamlijke Stable Diffusion).
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 5000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen randapparatuur nodig. Enkel een desktop PC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een NVIDIA graphics card, met mijn voorkeur 4090. Genoeg opslag. Momenteel 5TB en merk dat dat echt het minimum is. Ruimte voor een tweede videokaart is prettig voor de toekomst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
NVIDIA voor GPU. Rest vrij.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al wat componenten bij elkaar gezocht. Gezien het een tijd geleden is sinds ik mijn laatste PC in elkaar heb gezet zou het fijn zijn om een kritische blik te krijgen of dit voor nu (en de toekomst) een goede build is, en waarbij alle componenten bij elkaar werken.
Setup waar ik zelf aan zit te denken en graag feedback op ontvang.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | Intel Core i9-14900K Boxed | € 627,03 | € 627,03 |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming Z790-PRO WIFI | € 249,- | € 249,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4090 VENTUS 3X 24G OC | € 2.189,- | € 2.189,- |
| 1 | Behuizingen | Lian Li O11 Dynamic EVO Zwart | € 165,04 | € 165,04 |
| 1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer II 360 | € 100,68 | € 100,68 |
| 2 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws S5 F5-6400J3648G24GX2-RS5K | € 193,73 | € 387,46 |
| 1 | Voedingen | Silverstone DA1650 Gold | € 299,34 | € 299,34 |
| 2 | Solid state drives | Crucial P3 Plus 4TB (CT4000P3PSSD8) | € 219,- | € 438,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 4.455,55 | ||
Bedankt.