Inspectiecamera om lekplek te (onder)zoeken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimopo
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 25-02 22:47
Wij hebben nog houten schrootjes plafonds op de bovenetage die tzt vervangen gaan worden maar nu nog geen prio heeft.

Aangezien we lekkage hadden willen we weten welke kamers mogelijk voorrang moeten krijgen.

Voorheen de inspectie camera functie met 'n app en lensje van m'n zoon getest maar de techniek is veranderd en de prijs (bij ome Ali) was leuk ☺️

We gaan dus nu in de plafonds wat gaatjes maken waar een inspectie cameralens doorheen kan.

Edit reden, vergeten déze vraag te stellen:

Wat zijn zoal jullie ervaringen met (goedkope) inspectie camera's ?

Wij gaan déze camera (in de 5m draad variant) er voor gebruiken...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5NBV3KMvgPMIwNTYMckNfEgDhfc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KPyMUfFGNUz7avsMTGeva8Kr.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WEflfaCTkWW2LUdhZ7ti4hzSr3w=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZJAqLvrukGQM1fV1QvHTwwjb.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zOmI6feHnFNABPIlUNKc_ByLueM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yU68Q4yiqLMM61IAUzTXUsmI.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 3% gewijzigd door kimopo op 15-01-2024 14:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:58

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wat is nu je vraag of wat wil je met je topic bereiken? :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:35
Outerspace schreef op maandag 15 januari 2024 @ 12:10:
Dit is gewoon een informatieve post, verder geen vraag denk ik. Gewoon dat we weten wat de plannen zijn bij @kimopo

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:24

BCC

Ik ben wel erg benieuwd wat voor video er uit zo'n 15 euro camera komt, want dat is geen geld!

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kimopo
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 25-02 22:47
Outerspace schreef op maandag 15 januari 2024 @ 12:10:
Sorry, vergeten te melden...

Wat zoal jullie ervaringen zijn met (goedkope) inspectie camera's ?
BCC schreef op maandag 15 januari 2024 @ 12:35:
Ik ben wel erg benieuwd wat voor video er uit zo'n 15 euro camera komt, want dat is geen geld!
Ik heb die stap er boven, met 5m draad voor € 23
Hij maakt geen opnames, 't is live kijken maar 't beeld vind ik eigenlijk wel verrassend duidelijk ☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arievz
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 14:33
Mijn ervaring met eentje van Bosch:
  • het ding geeft te weinig licht om te kunnen zien waar je naar kijkt
  • het beeld draait soms tijdens het invoeren, in combinatie met het weinige licht lastig te zien of je nu ondersteboven kijkt of niet
  • als je om een hoek wil kijken, moet je ook iets hebben wat de slang kan laten buigen (en bij voorkeur is dan de slang zo stug dat hij krom blijft) - vooraf buigen kan, maar hij kan verbuigen tijdens invoeren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:33
Ik heb zelf deze gekocht vorig jaar (https://www.bol.com/nl/nl...er-kabel/9300000094108395) voor 5 tientjes omdat ik er snel 1 nodig had.

Ik had verstopping in een elektrabuis en hiermee kon ik zien wat het euvel was.. Klein zat voor een 16mm buis en een ledje om wat te zien.. Ook heb je er oogjes en magneetjes bij om wat te pakken, maar die vond ik erg fragiel.. Met het minste geringste weerstand ben je ze kwijt, maar het heeft mij een hoop geklooi gescheeld :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pentaw1nz
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:48
Ik heb bijna dezelfde, maar dan met usb c voor aan de telefoon.

Werkt prima. Beeld is OK voor het doel dat ik er mee had. Ding is stevig genoeg om ergens doorheen te drukken en flexibel genoeg om door een bocht te gaan.

Enige nadeel is dat die kop met de kamera dus continu meedraait. Duurt soms even voordat je snapt hoe het beeld gedraaid is en waar je naar een t kijken bent.

PV: 13 x LG Solar 320N1K-A5 - NeON2 / WP: Adlar Aurora II 6kw / WPB: Atlantic Explorer 200l / jaren 70 woning gasloos sinds 10-2024

Pagina: 1