Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen1809
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 01-02 14:44
hoi,
via mijn exchange nexo heb ik ethereum Verzonden middels polygon naar mijn ledger
nu komt dit via polygon aan als wrapeth.
hoe krijg je deze uitgepakt en in ethereum? dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 08:07
Ja, dat werkt zo niet. Ik weet niet direct of je de wETH ook zo terug kan sturen. Maar je moet ETH wel via de Ethereum blockchain versturen.

Je kan het wel "bridgen" naar Polygon, maar ik neem aan dat je het perse op die chain wou hebben, maar dat je puur een goedkope manier zocht om je ETH te versturen naar je ledger

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:09
Het ligt er een beetje aan wat je er mee wil doen denk ik. Als je het puur voor de lange termijn wil opslaan, dan zou ik doen wat Gelukszoekr aangeeft. Maar als je van plan bent om aankopen te doen op het Polygon netwerk, bijvoorbeeld swappen dan gaat het nu prima. Ligt er dus maar net aan wat je wil doen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:55

Coldcat

HODL

Pas wel op als je niet weet wat je doet. Door verkeerde netwerken te selecteren kun je met weinig moeite alles kwijtraken.

Nu gaat het goed omdat je de ETH naar hetzelfde adres overmaakt. Als het een andere chain is kan het lastiger zijn te herstellen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-09 16:41
Coldcat schreef op maandag 15 januari 2024 @ 13:58:
Pas wel op als je niet weet wat je doet. Door verkeerde netwerken te selecteren kun je met weinig moeite alles kwijtraken.

Nu gaat het goed omdat je de ETH naar hetzelfde adres overmaakt. Als het een andere chain is kan het lastiger zijn te herstellen.
En om hieraan toe te voegen, let ook bij het storten op een CEX dat je de juiste chain selecteerd, want niet alle exchanges werken mee om dat weer terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen1809
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 01-02 14:44
het was inderdaad een goedkope optie bij nexo. wsl dus het beste terugsturen naar nexo en dan via ethereum netwerk versturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:55

Coldcat

HODL

jeroen1809 schreef op maandag 15 januari 2024 @ 14:26:
het was inderdaad een goedkope optie bij nexo. wsl dus het beste terugsturen naar nexo en dan via ethereum netwerk versturen
Je hetbt geluk gehad dat goedkoop niet duurkoop is geworden en je niet alles kwijt bent.

Let erop dat je dus het Polygon netwerk selecteerd bij Nexo om het terug te storten, en daarna via het ETH network naar het juiste adres op de Ledger overboekt.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Pagina: 1