Op mijn laptop (Windows 10 Home) met 2 HD's verschijnen in de root alphabetisch bovenaan en onderin altijd een map met diverse bestanden; dus een map die vaak met de letter a begint en een map die vaak met de letter x begint. Het zijn o.a. rtf, docx, jpg, sql en xlsx bestanden. Totaal per map is het 1 a 2 Mb. Deze zijn niet te openen en als ik deze bekijk dan staan er geen leesbare zaken in. Ook bij de Users (Gebruikers map) van Windows verschijnen altijd 2 mappen met 10 bestanden. Tot nu toe zijn dit dus totaal 6 mappen met elk 10 bestanden.
Op mijn actieve Windows schijf zijn de 2 mappen zichtbaar; bij de andere drives en bij Users zijn deze onzichtbaar. Op de G-schijf van Googel Drive komen ze trouwens niet voor!
Na verwijdering van de map komen deze na een paar minuten met iets andere inhoud en andere namen steeds terug.
Diverse virusscanners (Windows Anitvirus, Malwarebytes, Bitdefender, Rkill, HitmanPro) gebruikt, maar die lossen dit niet op.
Wie herkent dit en wat kan ik er aan doen?
...
Op mijn actieve Windows schijf zijn de 2 mappen zichtbaar; bij de andere drives en bij Users zijn deze onzichtbaar. Op de G-schijf van Googel Drive komen ze trouwens niet voor!
Na verwijdering van de map komen deze na een paar minuten met iets andere inhoud en andere namen steeds terug.
Diverse virusscanners (Windows Anitvirus, Malwarebytes, Bitdefender, Rkill, HitmanPro) gebruikt, maar die lossen dit niet op.
Wie herkent dit en wat kan ik er aan doen?
...