Ik heb nu een set bestaande uit:
B&w 604s2
B&w lcr 6s2 center
Rock solid surrounds
Yamaha sw800 sub
Marantz sr6014
Het idee om atmos toe te voegen is een paar maanden geleden gepland en gaat nu ontpoppen. Ze komen boven de bank te hangen .
De vraag is welke speakers gaan we daarvoor gebruiken. In-ceiling gaat hem niet worden.
De waf vind het totaal overbodig, dus ze moeten zo min mogelijk opvallen.
Ik zat te denken aan:
- set rock solids in wit op te hangen
- set lm1
- set vm1
- set m1
De solids als rears zijn best aardig, dus als atmos zullen ook hun ding doen, alleen ze zijn wat lomper dan de rest. De keuze voor bovenstaande is dat het allemaal b&w is.
Een alternatief zou zijn Boston acoustics soundware S. Mijn dwangneurose gaat dan wel op spelen, maar maakt het heel veel uit dat het geen b&w is?
Waar moet ik op letten voor atmos?
Hebben jullie nog ideeën/ tips?
B&w 604s2
B&w lcr 6s2 center
Rock solid surrounds
Yamaha sw800 sub
Marantz sr6014
Het idee om atmos toe te voegen is een paar maanden geleden gepland en gaat nu ontpoppen. Ze komen boven de bank te hangen .
De vraag is welke speakers gaan we daarvoor gebruiken. In-ceiling gaat hem niet worden.
De waf vind het totaal overbodig, dus ze moeten zo min mogelijk opvallen.
Ik zat te denken aan:
- set rock solids in wit op te hangen
- set lm1
- set vm1
- set m1
De solids als rears zijn best aardig, dus als atmos zullen ook hun ding doen, alleen ze zijn wat lomper dan de rest. De keuze voor bovenstaande is dat het allemaal b&w is.
Een alternatief zou zijn Boston acoustics soundware S. Mijn dwangneurose gaat dan wel op spelen, maar maakt het heel veel uit dat het geen b&w is?
Waar moet ik op letten voor atmos?
Hebben jullie nog ideeën/ tips?
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS