Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Surfen, mailen, NL ZIET, streamen. Niks heel heftigs dus. Computer hangt wel aan mijn nieuwe LG OLED tv, dus zou mooi zijn als die wel HDMI 2.1 heeft
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 500 zonder besturingssysteem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil, zuinig, snel voor dagelijkse taken. Moet weer 5 jaar vooruit kunnen
Ga je overklokken?
Nee. Ben wel benieuwd of het werkgeheugen en het moederbord/bios meteen werken. Of dat ik het werkgeheugen nog moet 'overklokken' naar 3600. En of dat meteen kan met deze bios, of dat ik die nog moet updaten? Of moet ik sowieso de bios updaten, is dat aan te raden?
Wat verwacht je van ons?
Het is al weer een tijdje geleden dat ik een computer heb samengesteld, dus de 1e vraag is dan ook of dit allemaal werkt/past bij elkaar?
400 Watt voeding lijkt mij meer dan genoeg ook toch?
En waar ik helemaal advies voor zoek is het volgende. Moet ik nog extra fans plaatsen? En zo ja, waar/hoeveel/welke? Er kunnen er 7 worden geplaatst bij deze behuizing. En dan moet je ook nog rekening houden met de perfecte luchtstroom/onderdruk/bovendruk had ik gelezen. Thanks!
Surfen, mailen, NL ZIET, streamen. Niks heel heftigs dus. Computer hangt wel aan mijn nieuwe LG OLED tv, dus zou mooi zijn als die wel HDMI 2.1 heeft
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 500 zonder besturingssysteem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil, zuinig, snel voor dagelijkse taken. Moet weer 5 jaar vooruit kunnen
Ga je overklokken?
Nee. Ben wel benieuwd of het werkgeheugen en het moederbord/bios meteen werken. Of dat ik het werkgeheugen nog moet 'overklokken' naar 3600. En of dat meteen kan met deze bios, of dat ik die nog moet updaten? Of moet ik sowieso de bios updaten, is dat aan te raden?
Wat verwacht je van ons?
Het is al weer een tijdje geleden dat ik een computer heb samengesteld, dus de 1e vraag is dan ook of dit allemaal werkt/past bij elkaar?
400 Watt voeding lijkt mij meer dan genoeg ook toch?
En waar ik helemaal advies voor zoek is het volgende. Moet ik nog extra fans plaatsen? En zo ja, waar/hoeveel/welke? Er kunnen er 7 worden geplaatst bij deze behuizing. En dan moet je ook nog rekening houden met de perfecte luchtstroom/onderdruk/bovendruk had ik gelezen. Thanks!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600G Boxed | € 124,99 | € 124,99 |
1 | Moederborden | Gigabyte B550M DS3H AC (rev. 1.0/1.1/1.2/1.3) | € 106,71 | € 106,71 |
1 | Behuizingen | Inter-Tech IM-1 Pocket | € 63,32 | € 63,32 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 31,90 | € 31,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 36,55 | € 36,55 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 400W | € 59,- | € 59,- |
1 | Solid state drives | WD Black SN770 1TB | € 69,90 | € 69,90 |
Totaal | € 492,37 |
[ Voor 78% gewijzigd door N_E_U_T op 15-01-2024 09:03 . Reden: Mis mijn configuratie ]