Gezocht: Goede camera/merk zonder abonnement

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy22
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15:54
Ik ben op zoek naar een camera waarvan ik (vrijwel) alle functies ontvang als ik geen (cloud) abonnement afsluit.

Wenslijstje
- pan/tilt
- lokaal opslaan via SD
- nachtzicht
- bewegingsdetectie
- budget rond de 80 euro, mocht je echt een pareltje hebben laat het alsnog gerust weten.

De Imou Cruiser 2 zag er veelbelovend uit totdat de reviews aangaven dat een cloud abonnement vrijwel noodzakelijk is.
Mogelijk dat iemand er ervaring mee heeft en dat het allemaal wel mee valt maar ik wil graag eenmalig een bedrag betalen.

note: ik kon geen topic aanmaken via categorie: Bewakingscamera's , hij bleef zeggen om een forum te selecteren maar deze was niet beschikbaar.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greg-a
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:59
Moet de camera voor buiten geschikt zijn? Zo ja, dan is 80 euro voor pan en tilt wellicht wat te krap.

Maar je kan bij Reolink kijken, voor het geld krijg je goede camera’s die volledig lokaal kunnen draaien en een micro sd kunnen hebben. Werkt ook lekker icm een nas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-05 15:54
Ik heb zelf de uitvoering: Imou Rex 4MP

Die heb ik dan wel aan mijn Synology gekoppeld, maar volgens mij voldoet ie aan al je wensen.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christ1000
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:15
Moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de Eufy IndoorCam 2K. Voldoet volgens mij aan al je wensen.
Wel is deze alleen voor binnen.

https://tweakers.net/pric...nd-tilt-per-stuk-wit.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:24
Reolink heeft diverse modellen, indoor / outdoor en werken zonder abonnement. Kan via SD kaart opslag doen. OF als je een reolink NVR hebt ook daar op slaan (maakt dan niet uit of deze op NVR switch aangesloten zit of op eigen lan).
Beweging detectie kan op basis van pet, human, car (deze teken je zelf in als een bepaalde grootte). En bij de PTZ kan je dan ook aangeven vanaf default positie en bijvoorbeeld human detectie volg die dan.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:15

CyBeRSPiN

sinds 2001

Wylana schreef op maandag 15 januari 2024 @ 15:02:
Ik heb zelf de uitvoering: Imou Rex 4MP

Die heb ik dan wel aan mijn Synology gekoppeld, maar volgens mij voldoet ie aan al je wensen.
Imou is volgens mij wel afhankelijk van de Chinese cloud om hem te kunnen configureren en voor updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Goede camera zonder cloud voor weinig geld gevraagd ;)
Dat is over t algemeen een lastige combi :P

Ik ben erg tevreden over Eufy :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjansma
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-05 12:26
Ik ben over het algemeen best tevreden met m'n Imou camera's. Ik ben niet specifiek bekend met de Imou Cruiser 2 die jij noemt. Maar volgens mij kunnen alle dingen van jouw lijstje ook zonder cloud abonnement. Die abonnementen voegen alleen cloud opslag en AI detectie toe bij mijn weten.
Pagina: 1