quicknet heeft nieuwe site, maar ik kan hier niets vinden over de Up en Down snelheid. Weet iemand hier iets over of ben ik gewoon scheel.
dus dat zou in kunnen houden dat we sneller gaan misschien let's hope so
Laten we het hopen. In ieder geval de Upload. 32kB/s of zo.Op vrijdag 07 september 2001 20:34 schreef Weps het volgende:
dus dat zou in kunnen houden dat we sneller gaan misschien let's hope so
sneller zou leuker zijn laten we beginnen @ chello standaarden enne dan ff alle poorten open. dan ben ik voorlopig blij
Verwijderd
Al is het maar 12.. wat we nu hebben is echt gruwelijk veel te weinigOp vrijdag 07 september 2001 21:36 schreef Obeja het volgende:
[..]
Laten we het hopen. In ieder geval de Upload. 32kB/s of zo.
Al klinkt 32 wel aardig en zal dat vast ook wel lekker surfen
Ik heb momenteel Quicknet...erhm..slownet qua upstream dan en jawel..een POWERabbo..
dat power kan je wel weghalen.
De downstream is 64 kByte/s en de upstream is 8 kByte/s. Echter deze snelheden kan je niet tegelijkertijd behalen. Zit je upstream vol? (Groot meeltje versturen) dan kan je downlaoden met 300 bytes/s ... Verder werkt je kabelmodem als ongewenste firewall. poorten 1 t/m 1024 behalve de ident poort zijn geblokkeerd voor inkomend verkeer.. heel fijn.._NOT_
verder zijn er ook positieve dingen... downlaoden gaat vrij snel .. ik haal vaak snelheden boven de 30 kB/s
dat power kan je wel weghalen.
De downstream is 64 kByte/s en de upstream is 8 kByte/s. Echter deze snelheden kan je niet tegelijkertijd behalen. Zit je upstream vol? (Groot meeltje versturen) dan kan je downlaoden met 300 bytes/s ... Verder werkt je kabelmodem als ongewenste firewall. poorten 1 t/m 1024 behalve de ident poort zijn geblokkeerd voor inkomend verkeer.. heel fijn.._NOT_
verder zijn er ook positieve dingen... downlaoden gaat vrij snel .. ik haal vaak snelheden boven de 30 kB/s
Pagina: 1