Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunSear
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02-2024
Mijn vraag
Mijn vader is sinds kort doof en ik ben hem aan het helpen met een AR-bril met transcriptie erop, de XREAL Air 2 Pro. Dat werkt briljant op mijn iPhone 15 pro, dus ik ben voor mijn vader op zoek naar een betaalbare telefoon die extern display ondersteunt. Ik kan in de Tweakers pricewatch niet vinden welke telefoons dat wel en welke niet ondersteunen. Wie helpt me aan die informatie?

Relevante software en hardware die ik gebruik
De XREAL Air 2 Pro bril moet het ondersteunen

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Had een Moto g54 gekocht, maar die doet dat dus niet. Op de site van XREAL hebben ze wel wat types staan, maar zij kunnen natuurlijk ook niet iedere telefoon testen. Mijn vaders budget is beperkt, dus een betaalbare telefoon zou handig zijn.

Oh, oeps, misschien had deze in Koopadvies gemoeten?

[ Voor 3% gewijzigd door SunSear op 14-01-2024 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Je moet een Motorola hebben met 'Ready For' ondersteuning. De goedkoopste daarmee zijn de Edge 40 en Edge 30 serie telefoons. Maar of die volledig werken met een XREAL is de vraag. Enkel een beperkt aantal duurdere modellen staan op de officiele lijst: https://developer.xreal.com/compatibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Is tweedehands een optie? Ik zou namelijk denken aan een (eventueel oudere) Samsung met DEX, vanaf Note 20/S20 ondersteunen de topmodellen dit (dus S serie behalve FE edities, en Fold). En ze staan op de compatible lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunSear
Oh, tweedehands had ik nog niet over nagedacht, maar dat zou ook wel kunnen ja.

Er is dus niet een algemene technologie die een extern scherm mogelijk maakt, zoals bv Thunderbolt of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colini
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 14-05 13:19
Als ik bij mijn eigen foon kijk (Poco X3 Pro op Mui13) zie ik de functie Casten. Je kan eens kijken of dat ook ergens verstopt zit op de foon die je nu hebt en of het op die manier werkt, voordat je een andere foon probeert.

Het staat bij mij onder Verbinding Delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:04
Als je filtert op usb 3.2 in de privewatch ben je in ieder geval alle toestellen kwijt die het zeker niet ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
SunSear schreef op zondag 14 januari 2024 @ 21:20:
Er is dus niet een algemene technologie die een extern scherm mogelijk maakt, zoals bv Thunderbolt of zo?
Bij Samsung heet dat dus DeX, maar de oudste Samsungs met DeX staan niet op die compatibility lijst. Ik zou die lijst aanhouden, lijkt me het makkelijkst en veiligste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunSear
Helder verhaal, mensen, bedankt voor toelichting! Ik ga gewoon de vrij korte lijst af en er daar een van uit kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunSear
Goh, zit die lijst door te kijken, maar ze hebben die bril pas net uitgebracht en toch is de lijst met telefoons nu al redelijk outdated. Bijna ieder merk heeft al een nieuwere telefoon, maar die staat dan weer niet op de lijst.

Had ook nog even zitten kijken naar vraag & aanbod, maar dan wordt het ook niet ineens erg betaalbaar. Ik ga die Oneplus 10T bestellen. Bedankt voor het meedenken!
Pagina: 1