Koptelefoons zoals Sony met een TouchPad bediening?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo951
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 06-07 20:23
Hallo,

ik ben op zoek naar een inklapbare koptelefoon met active noise canceling en met een gelijkaardige TouchPad bediening wat de Sony heeft in zijn WH-1000XM series.

Welke merken en modellen hebben gelijkaardige TouchPad bediening? Ik ben erg benieuwd want vind de Sony echt goed werken. Alleen ben ik geen fan van hun design.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:40
Oh chips, je post je Google vraag per ongeluk op Tweakers… 😉

Wat heb je zelf al gevonden toen je wel Google gebruikte? Heb je al eens een filter in de Pricewatch geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Archer_VC10 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 15:54:

Wat heb je zelf al gevonden toen je wel Google gebruikte? Heb je al eens een filter in de Pricewatch geprobeerd?
Misschien kan je hem helpen met welke filter dat zou zijn. Ik kan er iig geen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens85
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 28-09 21:36
memo951 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 12:10:
Hallo,

ik ben op zoek naar een inklapbare koptelefoon met active noise canceling en met een gelijkaardige TouchPad bediening wat de Sony heeft in zijn WH-1000XM series.

Welke merken en modellen hebben gelijkaardige TouchPad bediening? Ik ben erg benieuwd want vind de Sony echt goed werken. Alleen ben ik geen fan van hun design.
Check Teufel

Arcam SA20 || MA Silver300 7G || Pro-Ject Debut Carbon EVO met Ortofon 2M Blue || NAD C545bee || NAD T567 || discogs.com/user/Vinyl_Laurens/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archer_VC10
Begin eens hiermee: categorie: Hoofdtelefoons
Pas dit eventueel aan voor je budget of andere features die wel in het filter staan, maar op deze manier kan je de zoektocht wel al een stuk inperken zonder een compleet open vraag hier neer te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo951
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 06-07 20:23
Archer_VC10 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 15:54:

Ja natuurlijk heb ik dat geprobeerd er is geen filter in deze categorie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
Als je op de link in mijn vorige post had geklikt had je gezien dat ik met behulp van je eerste post al een aantal filters heb ingesteld waardoor er nog maar 122 opties overblijven. Daar zitten wat dubbele zaken in en wellicht nog andere zaken (on-ear of over-ear) die je zelf nog kan instellen zodat de lijst nog korter wordt. Hoeveel moeite is het dan om van die overblijvende modellen even te kijken hoe de bediening werkt? Laurens85 geeft je hierboven ook nog een nuttige tip, kan je daar wellicht iets mee? We komen zo niet heel veel verder en ik vermoed dat dit beter was verlopen als je het template had ingevuld wat in de eerste post hoort te staan.
Pagina: 1