aanschaf van een dashcam - wat gebruiken jullie?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 21:43
hallo allemaal,

Ben al geruime tijd op zoek naar een dashcam, en zie door het bos de bomen niet meer.
Had deze gespot; https://www.coolblue.nl/p...64gb.html#product-reviews

Maar, dan komen we eigenlijk bij mijn korte lijst aan requirements:
1. moet een accu hebben; ik wil de dashcam makkelijk uit mijn auto halen. Dit vind ik niet erg om dagelijks te doen.
2. moet een app hebben om eventueel een camera op het achterruit te kunnen bekijken.
3. Ik wil geen kabels trekken. Het gaat om een lease auto en wil geen gedoe met de kans lopen iets stuk te maken.
4. Moet met een simpele beweging te verwijderen zijn van de mount.

Ik heb ook de LTT video bekeken: dat helpt totaal niet. Mijn beeld is nu dat er inderdaad duizenden merken zijn met allemaal geen helderheid hoe makkelijk een dashcam te verwijderen is (magnetisch?) en of er een accu in zit. Het lijkt er op of ze allemaal bedoeld zijn om permanent in je auto te laten zitten.

Dus mijn vraag hier: zijn er Tweakers die een cam gebruiken die jullie zouden aanraden?

Als ik al op amazon kijk dan krijg ik spontaan hoofdpijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@sderooij Kijk hier eens rond, veel info te vinden: Het grote Dashcam-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:56

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit heeft niks te maken met computerhardware. Schopje naar FVH.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy1303
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06:54
Zelf ben ik ook al een tijdje aan het zoeken voor een passende dashcam. Ik ben van plan om voor de Viofo A229 Pro te gaan. Deze valt in dezelfde price-range als de Nordväl, dus misschien ook het bekijken waard!