Ik denk juist dat ze bijzonder volwassen zijn en gewoon door middel van deze voorwaarden ervoor willen zorgen dat je geen rechten kan ontlenen aan het uploaden van plaatjes,Op vrijdag 28 september 2001 02:09 schreef 5chaap2k het volgende:
Vage voorwaarden!
volgens mij is de webmaster niet echt volwassen...
ze nooit aansprakelijk kunnen worden gesteld voor wat jij op de server knalt en het beheer volledig in eigen handen houden.
Verwijderd
Ik ben het met 5chaap2k eens .. die jongen zijn taalgebruik duidt niet op een professionele dienst.
En die zin dat als hij ergens met een ISP contacten heeft je mooi zuur bent als je zijn regels overschrijdt lijkt me lariekoek. Dat mag een isp helemaal niet doen.
En die zin dat als hij ergens met een ISP contacten heeft je mooi zuur bent als je zijn regels overschrijdt lijkt me lariekoek. Dat mag een isp helemaal niet doen.
Volwassen?Op vrijdag 28 september 2001 10:39 schreef Negotiator het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ze bijzonder volwassen zijn en gewoon door middel van deze voorwaarden ervoor willen zorgen dat je geen rechten kan ontlenen aan het uploaden van plaatjes,
ze nooit aansprakelijk kunnen worden gesteld voor wat jij op de server knalt en het beheer volledig in eigen handen houden.
[...]
Misbruik wordt gestraft, dwz als je per ongeluk een mooie kabel of adsl verbinding hebt bij een ISP waar ik contacten heb, dan ben je dus mooi de lul als je loopt te klooien.
[..]
Voor problemen/opmerkingen kan je mailen naar root@mediamonks.net, gekanker kan je mailen naar discard@mediamonks.net.
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Weer zo'n loser van 14 jaar denk ik die een server heeft 
wat een rare Regels
zielig figuur wel handig!!!!!
wat een rare Regels
Geb. datum: 18 december 1986Op zaterdag 29 september 2001 13:48 schreef Qorne het volgende:
Ik heb hem een meeltje gestuurt kijken of we weer zo'n pubber krijgen
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Guttegut, wat kinderachtig zeg.Op zaterdag 29 september 2001 13:48 schreef Qorne het volgende:
Ik heb hem een meeltje gestuurt kijken of we weer zo'n pubber krijgen
Mag die gozer nog even zelf uitmaken wat voor voorwaarden ie stelt aan de dienst (mits ze in het normale blijven uiteraard).
Als het je niet bevalt dan maak je toch gewoon geen gebruik van zijn aanbod?
Ik snap best dat ie wat voorzichtig is met zijn voorwaarden.
En ja, een internetprovider kan je account trashen als je er misbruik van maakt (dat is dus misbruik maken volgens hun regels, niet die van de picserv meneer oid uiteraard).
Pagina: 1