oudere app installeren nieuwe iphone

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris1508
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-07 13:11
hallo,

sinds een jaar heb ik nieuwe werk, en daarbij word er veel gebruik gemaakt via een bepaalde app.

alleen deze app is inmiddels uit de app store gehaald.

weet iemand een manier om de app terug te krijgen op mijn telefoon.

ik dacht maak gebruik van het account van mijn collega welke ook gebruik maakte van de app maar hij zegt dat hij alleen android toestellen heeft gebruikt.

weet iemand een oplossing??

het gaat om de volgende link:
https://apps.apple.com/nl/app/masmobile-classic/id451636047

met vriendelijke groet,

chris

17:23: link toegevoegd van de app

[ Voor 12% gewijzigd door chris1508 op 13-01-2024 17:23 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:50

nelizmastr

Goed wies kapot

Uit deze post maak ik op dat er geen beheerde telefoons zijn met een MDM oplossing (zoals Intune) met een company portal / managed app store met belangrijke apps.

Als de app niet meer te downloaden is, zul je hem linksom of rechtsom moeten sideloaden, dat kon eerder via iTunes maar dat gebruik ik al jaren niet meer dus YMMV. Wel moet je dan uiteraard de officiële app hebben.

De classic versie is zo te zien van 2019 en daarmee 5j oud. Kun je geen nieuwere versie gebruiken?

https://apps.apple.com/nl/app/masmobile/id1517999227

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Commendatore
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Het lijkt me de verantwoordelijkheid van je werkgever om te zorgen voor functionerende werkmiddelen. Zelf geen energie insteken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:21
@chris1508, gelieve er bij je werkgever/opdrachtgever op aan te dringen dat MASmobile Classic z.s.m. vervangen wordt door MASmobile, dit wegens publicatie CARR-PSA-012-0623 van Carrier PSIRT:
MAS Monitoring MASmobile Classic (end-of-life March 2022) contains an Authorization
Bypass vulnerability (CWE-639) by session ID prediction which allows remote attackers
to retrieve sensitive data including customer data, security system status, and event
history.

MASmobile Classic was deprecated officially as of March 2022. The MASmobile Classic
apps and services were replaced by what is referred to now as “MASmobile”. The
impacted apps have not been available in Google Play or the Apple App Store since
March 31, 2022.

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris1508
Ik snap wat er gezegd word, en begrijp ook de punten kwa kwetsbaarheden. Het is alleen zo dat dit niet geregeld vanuit mijn werkgever maar een app van uit de leverancier van het product. Het alternatief is dat er een website is waar alles op kan maar deze is totaal niet geoptimaliseerd is voor mobiel gebruik. Vandaar de app.

De Nederlandse tak van het product ondersteunt de nieuw app helaas nog niet, heb er nu meerdere malen contact over gehad maar ze konden geen tijd geven wanneer dit wel zou gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kip
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Kip

Pardon my dutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris1508
Daarom waren ze twee dagen volledig offline gegaan en idd een nieuwe app. Zelfs de webpagina was volledig er uit. Wat dat betreft was het ook absoluut niet netjes wat ze gedaan hebben
Pagina: 1